حجت الاسلام تویسرکانی:

راهیان نور متعلق به هیچ جناح خاصی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان نور یک گنجینه است و دولت،مجلس،و قوه قضائیه،سپاه،ارتش، بسیج و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۶۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی دست اندرکاران و خادم الشهدای راهیان نور سراسر کشور که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت و خون شهداست، گفت: ما خادم و خاک پای شهدا هستیم و آرزوی قبلی همه ما، محشور شدن با شهداست، چرا که شهدا مسیر زندگی خود را به خوبی پیدا کردند و قدم در مسیری نهادند که به سالارشهیدان(ع) ختم می شود.
 
 
وی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است،افزود: راهیان نور یک گنجینه است و دولت،مجلس،و قوه قضائیه،سپاه،ارتش، بسیج و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند چرا که راهیان نور متعلق به هیچ جناح خاصی نیست و یک سفره آسمانی است و حیف است که نتوانیم از این سفره معنوی بهره شویم.
 
 
حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه دولت در حل مشکلات اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و... می تواند از ظرفیت بسیج یاری بگیرد، گفت:دولت می تواند برای حل هر مشکلی از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کند و همه امکانات بسیج قابل استفاده برای دولت و نهادهای کشور است و سازمان بسیج خود را نوکر مردم می داند.
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما توان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بدون الگوگیری از شهدا نداشتیم و راهیان نور، اقدام فرهنگی مقدسی که در سطح کشور برگزار می شود، تاکید کرد:یکی از ویژگی های بارز راهیان نور درطول چند سال اخیر، سیاسی نشدن این حرکت بزرگ  فرهنگی است که نشان می دهد که شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند.
 
 
وی افزود: راهیان نور عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و یقینا دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع است و سعی در مخدوش کردن اردوهای راهیان نور دارد.
 
 
حجت الاسلام تویسرکانی خاطر نشان کرد: معتقدم که راهیان نور فقط از آن ایرانی ها نیست و در طول زائران زیادی از کشورهای مختلف جهان در آن حضور پیدا می کنند و راهیان نور فراملی شده است.
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضفعین با بیان اینکه راهیان نور، بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است، خاطر نشان کرد: راهیان نور، برکتی است که شهدا آن را به ما هدیه کرده اند و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، فرصتی برای نسل جوان امروزی است که نسبت به گذشته خود اطلاعات کافی را کسب نمایند و بداند که معنی ایثارو  از خود گذشتگی یعنی چه و دلیل امنیت وآسایش امروز خود را بداند.
 
ارسال نظرات