مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با «بسیج»:
آذرنوش گفت: چالش هایی در بحث بداخلاقی در ورزش کشور وجود دارد که با هدفگذاری های جدید باید نحوه اجرای برنامه ها برای کاهش بد اخلاقی ها مشخص شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
هدف ما ارتقاء سطح اخلاق در ورزش است
آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما انشاء الله بحث ارتقاء سطح اخلاق در ورزش را دنبال می کنیم که با معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بنا شد در سال 96 با کمک فرهنگی فدراسیون های ورزشی یکی دو موضوع را هدفگذاری کرده و در سال جدید به آنها بپردازیم که سال 96 بتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: به طور مثال الان چالش هایی در بحث بداخلاقی در ورزش کشور وجود دارد که با هدفگذاری های جدید باید نحوه اجرای برنامه ها برای کاهش بد اخلاقی ها مشخص شود. شاهد ناهنجاری هایی در سطح ورزشگاه ها و رفتار بعضی از بازیکنان هستیم البته این موارد کم است ولی همین ها راهم می شود به کمک فدراسیون ها حل کرد باید هدفگذاری کرده و بر اساس آن به این مسائل پرداخته شود.

مسئول بسیج ورزشکاران اظهار داشت: برای سال 96 قرار شد یکی دو برنامه را هدفگذاری کنیم و در طول سال به آن بپردازیم که محور این برنامه ها بحث اخلاق مداری است و اینکه ما چطور سطح اخلاق را در ورزش ارتقاء دهیم برنامه های مختلفی را برای این منظور باید پیش بینی کرده و اجرایی کنیم تا به اهداف خود نزدیک شویم.

جامعه مخاطب ما از چند بخش مدیران و بازیکنان و هواداران تشکیل شده و برای هر کدام از این ها باید برنامه خاصی را در نظر گرفت. البته از لحاظ اولویت بندی مربیان اولویت اول را دارند ولی همه در این چرخه باید به هم کمک دهیم تا صرفا به یک طیف پرداخته نشود.

ارسال نظرات