خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

نگاه فرهنگی شورا برای حمایت از فعالیت‌های بزرگ اثرگذار

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر نگاه فرهنگی شورا برای حمایت از فعالیت‌های بزرگ اثرگذار گفت: کمیسیون فرهنگی متولی فرهنگی شورا است و باید در قالب و شکل کار خود به راهیان نور کمک کند که ارتقاء فرهنگ شرکت کنندگان شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۸۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
نگاه فرهنگی شورا برای حمایت از فعالیت‌های بزرگ اثرگذار
به گزارش خبرگزاری ببسیج از قم،  طوبی حجازی شنبه شب در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه شهرداری برای کمک به سپاه برای برپایی راهیان نور، اظهار کرد: در این لایحه که به کمیسیون فرهنگی شورا ارجاع شد و کمیسیون کار کارشناسی کرد مقرر شده بود که به جای ارائه پول نقد بسته‌های فرهنگی به اردوهای راهیان نور داده شود.

وی با اشاره به لایحه مطرح شده در صحن علنی شورا خاطرنشان کرد: با این حال و نظر کمیسیون شاهدیم که در مصوبه شورا مطلب دیگری درج شده که با اصل نظر کمیسیون مغایرت دارد.

وی با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی برای کمک به راهیان نور گفت: ما اگر بخواهیم احترام شورا را نگه داریم باید به نظر کمیسیون هم اهمیت دهیم، بالاخره عده‌ای فکر کردند و کار شده و با همکاری سازمان فرهنگی کار کارشناسی شده تا بسته فرهنگی برای سنین مختلف ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر نگاه فرهنگی شورا برای حمایت از فعالیت‌های بزرگ اثرگذار تصریح کرد: ما متولی فرهنگی شورا هستیم و باید در قالب و شکل کار خود به راهیان نور کمک کنیم که ارتقاء فرهنگ شرکت کنندگان شکل بگیرد.

وی طراحی بسته‌های فرهنگی راهیان نور از سوی سازمان فرهنگی شهرداری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی در تهیه و طراحی این بسته‌ها فکر کرده و کار کارشناسی کرده و امروز شاهدیم مطلب دیگری در صحن علنی تصویب می‌شود.

حجازی گفت: اگر ما به کار کارشناسی اعتقاد داریم و تخصص کمیسیون فرهنگی در این بخش است باید نگاه فرهنگی و تخصص محور نیز داشته باشیم و ما به جای اینکه پول نقد برای رفت و آمد و خوراک بدهیم باید خوراک فرهنگی به راهیان نور ارائه کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار