خبرهای داغ:
سرپرست بسیج جامعه زنان استان قم از برگزاری همایش روز قشر بسیج جامعه زنان روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه در سالن قرآنی اداره اوقاف با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
همایش «روز قشر بسیج جامعه زنان» در قم برگزار می شود

مرضیه ابراهیم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، هدف از برگزاری همایش روز قشر بسیج جامعه زنان را شناساندن توانمندی و تبیین عرصه های فعالیت بسیج جامعه زنان و ترویج الگوی نسل سوم دانست و افزود: امروزه ما با جنگ نرم مواجه هستیم که خانه و خانواده مخصوصا خانمها را مورد هجوم و حمله خود قرار داده است.

وی افزود: یکی از ویژگیهای برگزاری روز قشر مقابله با جنگ نرم در خصوص جایگاه و حقوق زنان ارتقاء شان و جایگاه زن در جامعه در پرتوی الگوی نسل سوم می باشد.

ابراهیم آبادی علت نامگذاری روز قشر را شهادت مریم فرهانیان بیان کرد و تصریح کرد: در واقع ۱۳ مرداد  روز شهادت شهیده مریم فرهانیان به عنوان روز قشر نامگذاری شده است و معمولا در آن روز مراسم روز قشر برگزار میشود ولی امسال در سالروز ابلاغ پیام امام خامنه ای به کنگره شهدای زن یعنی روز ۱۶ اسفند ماه  با معرفی شهید شاخص سال شهیده رقیه رضایی این مراسم برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در خصوص زمان برگزاری این همایش گفت: این همایش روز ۱۶ اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور، با معرفی شهید زن شاخص سال ۹۵شهیده رقیه رضایی و با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و کلیه بسیجیان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

ابراهیم آبادی ادامه داد: در استان قم هم این مراسم روز دوشنبه ساعت ۹الی ۱۱/۳۰ صبح در سالن قرآنی اداره اوقاف واقع در خیابان ۱۵خرداد جنب امامزاده شاه سید علی و با سخنرانی سردار احمدی فرمانده سپاه قم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه عکس از عملکرد سازمان بسیج جامعه زنان، از بخش های جنبی همایش مذکور می باشد.
ارسال نظرات