خبرگزاری بسیج: مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی شهدای مدافع حرم باقرشهر با حضور تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۸۸۳۴۵۸۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: آستان قدس رضوی به عنوان اولین ماموریت نشر معارف دینی را در دستور کار دارد و کمک به نیازمندان و مستمندان کشور دومین ماموریت این آستان است تا  گره از کار  مردم نیازمند بگشاید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز در باقرشهر شاهد بهره برداری از یک مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی برای شهدای مدافع حرم هستیم تا خانواده معزز این شهدای بزرگوار که جانشان را برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از دست داده اند ، در آسایش و امنیت زندگی کنند .

وی با اعلام اینکه موقوفاتی به نام حضرت رضا (ع) در کشور وجود دارد، تصریح کرد: درصدد هستیم تا با بهره برداری بهینه از این موقوفات بتوانیم گره از کار مردم نیازمند باز کرده و در راستای خدمت رسانی درصدی از موقوفات حضرت امام رضا (ع) را در راه ساخت مسجد، حسینیه، کتابخانه، مسکن و سرپناه برای زوار بکار گیریم.

دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در حاشیه این مراسم گفت: بسیار خرسندیم امروز شاهد اقدام ارزشمندی هستیم که توسط تولیت آستان قدس رضوی برای خانواده شهدای مدافع حرم در باقرشهر صورت گرفته است .

وی افزود: با توجه به اینکه باقرشهر یک منطقه محروم به حساب می آید از تولیت آستان قدس رضوی درخواست مساعدت و همکاری را در خصوص ساخت مساجد ، بیمارستان و حسینیه در شهر را داریم که با بخشودگی در بخش اوقاف بتوانیم گام موثری برای مردمان این خطه محروم برداریم .

ارسال نظرات