خبرهای داغ:
مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران: دشمنان در تمام توطئه های خود را علیه انقلاب اسلامی ولی فقیه را نشانه رفته اند که این موضوع نشان از اهمیت ولی فقیه و هراس دشمنان از این رکن اساسی انقلاب را دارد .
کد خبر: ۸۸۳۴۶۱۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار کریم پور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در یادوراه شهدای دانشجو و روحانی درجمع مردم حضور در جلسات شهدا را امری واجب دانست  گفت: متاسفانه عده ای که با اصل انقلاب مشکل دارند از حضور و برگزاری در این جلسات جلوگیری می کنند.

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: شهدا ثروت آقا امام زمان هستند و خوش به حال آنانی که ثروت آقا امام زمان شده اند و هرکس هم که در این راه حرکت کند ثروت امام زمان است.

وی در خصوص فضای جبهه در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت: فضای جبهه طوری بود که هیچ گناهی در آن نمیشد و به تفسیر سردارسلیمانی جبهه قطعه ای از بهشت بود.

سردارکریم پور به دیدار پوتین با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: پوتین در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص شخصیت سیاسی آیت الله خامنه ای گفت که تا زمانی که فکر این مرد زیرک و توانا بر کشورمستولی است هیچ تهدیدی کارساز نخواهد بود.

استکبار ستیزی کشور ایران ، ثمره خون شهیدان است

سردار کریم پور گفت : دشمنان در تمام توطئه های خود را علیه انقلاب اسلامی ولی فقیه را نشانه رفته اند که این موضوع نشان از اهمیت ولی فقیه و هراس دشمنان از این رکن اساسی انقلاب را دارد .

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران افزود : دشمن بداند که برای مقابله با آنها تنها یک سرباز ولی فقیه ما مانند سردارسلیمانی می تواند آن ها را نابود کند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا به خود ببالند چرا که اگر امروز همه جهان اعتراف به استکبار ستیزی کشور ایران دارند تنها از برکت خود شهداست.

سردار کریم پور به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و اضافه کرد: دشمن بارها گزینه‌های روی میز را مطرح می‌کند اما با قدرت نظامی و موشکی که ایران دارد آنها جرأت حمله به ایران را ندارند .
 
وی با اشاره با توان موشکی کشور گفت: هر کشوری که یک موشک را به سمت ایران شلیک کند تمام مراکز مهم آن کشور از شهرهای زیر زمینی موشک ایران با سرعت 14/04 ماخ موشک باران خواهد شد. 
 
کریم‌پور خاطرنشان کرد: موشک‌های دوربرد ایران فقط 7 دقیقه زمان لازم دارد تا به اسرائیل برسد و قطار علمی ایران 11 برابر سرعت طبیعی علم در جهان در حال حرکت است. 

مشاورارشد فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به توان علمی و هسته ای ایران گفت: آمریکا اگر با 500 سانتر فیوژ غنی سازی می کند ایران اسلامی با 23 سانترفیوژ بالاترین میزان غنی سازی را دارد.

تشییع شهدا گمنام در شهرها باعث بیداری جامعه می‌شود

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم برگزاری یادواره شهدا را باعث تطهیر جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا به ندای ولی زمانشان لبیک گفتند و یکی از دو رستگاری یعنی شهادت و پیروزی نصیبشان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی عنوان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و رهبر معظم انقلاب با تمام مشغله‌ای که دارند مرتب به دیدار خانواده شهدا می‌روند.

وی تشییع شهدا گمنام در شهرها را موجب بیداری جامعه دانست و گفت: هنوز هم با گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، از برکات شهدا بهره‌مند می‌شویم و سستی از جامعه زدوده می‌شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها