در آستانه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)صورت گرفت:
امام جمعه بهاباد در دیدار با کارکنان کمیته امداد: نهاد مقدس کمیته امداد، نهادی است که بر دیگر نهادها از ارزش و قداست خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۶۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در آستانه 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی ره وآغاز هفته احسان و نیکوکاری صبح امروز مدیریت و کارکنان این نهاد با حضور دربیت امام جمعه شهرستان با وی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد با تبریک 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد حضرت امام خمینی ره بدست معمار کبیر انقلاب گفت : نهاد مقدس کمیته امداد نهادی است که بر دیگر نهادها ارزش بیشتری دارد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه نهاد کمیته امداد یک ارگانی است که مورد توجه حضرت امام و هم اکنون مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد گفت : عملکرد کمیته امداد با عملکرد دیگر نهادها یک برتری خاصی دارد و از ارزش والایی برخوردار است.

خطیب جمعه بهاباد تصریح کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است و کار در کمیته امداد یک توفیق الهی و امری مقدس است.

بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و همه باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و امیدواریم دولت به فکر فقیران باشد و مردم هم در امر خیر جشن نیکوکاری حضور باشکوهی داشته باشند.

در ادامه این دیدار رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد در گزارشی به ارائه عملکرد 11 ماهه این نهاد در سالجاری پرداخت .


ارسال نظرات