خبرهای داغ:
خدای متعال سهمی از بیت‌المال را برای فقرا قرار داده تا به‌وسیله آن بتوانند امرار معاش کنند اما عده ای با گرایش نجومی سهم فقرا را در جیب مدیران و مرفهین بی درد واریز کرده تا شکاف بین فقر و غنی بیشتر شود و امام راحل فرمودند: جنگ ما جنگ بین فقر و غنا می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۸۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پس از مطرح شدن  فیش های نجومی  و موضعگیری دولت و رهبر معظم انقلاب  انتظارات جامعه برای برخورد با غارتگران بیت اعمال  با امیدواری هایهایی  همراه  شد اما  با شیب ملایم دولت مردان و تغییر موضع ریاست جمهوری  در تضاد با سخنان رهبر انقلاب جریان سازی  نجومی ها شروع شد.
خود برتر بینی و رفتار اشرافیگری  به‌اندازه‌ای رواج یافته است که بدنه تصمیم گیر و تصمیم‌ساز و مجریان نفوذ کرده و با مصوبه‌های قانونی این پدیده زشت در حال نهادینه شدن است. تطبیق انقلاب اسلامی بر محوریت حکومت علوی فاصله بین  کارگزاران و مردم را به‌خوبی نشان می‌دهد.
امام علی علیه‌السلام خطاب به عبدالله بن زمعه[5] (از پیروان ویاران آن حضرت) آن هنگام كه از او، درخواست كمك می‌کند، ماهیت بیت المال را برای او روشن می كندو می‌فرمایند:
إنَّ هذا المال لیس لی و لا لك! و انَّما هو فی ءٌ لِلمسلمین و جَلْبُ أسیافهم. فإنْ شَرَكْتَهم فی حربهم كانَ لكَ مثلُ حظهم و إلّا فَجَناةُ أیدیهم لا تكون لغیر أفْواهِهمْ.
این اموال، نه مال من و نه از آنِ توست، بلكه غنیمتی گِردآمده از مسلمانان است كه با شمشیرهای خود به دست آورده‌اند. اگر تو، در جهاد، همراهشان می‌بودی، سهمی چونان سهم آنان می‌داشتی وگرنه، دسترنج آنان، خوراك دیگران نخواهد بود.
مدیران  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند که این اموال نه مال شماست و نه متعلق به کارگزاران دولت بوده  بلکه غنیمتی است که از خون هزاران شهید  گلگون‌کفن جوانان انقلابی به‌دست‌آمده  و اگر شما مدیران جمهوری اسلامی همراه آنان در جنگ و جهاد بودید سهمی همانند آنان خواهید داشت، وگرنه دستاورد آنان خوراک دیگران نخواهد شد.
سهم شهدا جهاد درراه خدا و پشت کردن به تمام متعلقات و آرزوهای دنیوی بوده  و برای تحقق کلمه‌الله هی العلیا  با جان و مال و ناموس خود  قیام کردند و در برابر تمام دنیای کفر ایستادند تا نسل‌های این ده گرفتار مظاهر و مواهب شیطانی دنیا نشوند.
آیا مسئولان  با تصویب و برداشت حقوق نجومی از بیت المال همانند شهدا پشت به تمام متعلقات دنیوی کردند؟ کسانی که در تمام سخنرانی هایشان مدام از منویات رهبری و انقلاب دم می زنند چرا در عمل  در تضاد با راه امام و انقلاب  حرکت می کنند؟
زمانی حقوق‌های نجومی مطرح می‌شود که بسیاری از مردم در صف سبد کالای چهره زشتی از اقتصاد و جامعه درونی ایران را نشان می‌دهد، بیت المال حاصل  دسترنج سفره خالی کارگری است که سال‌ها  در کمال بی‌تفاوتی مسئولان حوزه اقتصاد  تجمعات مختلف را  برای نان شب برگزار می‌کنند.
بیت المال متعلق به خون‌هایی است که در سوریه و عراق و لبنان و یمن ریخته می‌شود تا عده ای در آرامش کامل در استخر کوشک فرح  مرگ تفریحی داشته باشند ، خزانه مملکت متعلق به پابرهنگان بوده و کسانیکه  با لبخند تحقیر شیطان بزرگ سر از پا نمی شناختند همان ها امروز مدافع حقوق های نجومی هستند.
ان زمان که در لوزان و ژنو کاترین اشتون و جان کری همدیگر را در اغوش کشیدند جوانای از این مملکت  همانند گل های محمدی در عراق و سوریه با سلاح های شیطان بزرگ  به زمین می افتند تا  عده ای فریاد بزنند نشستن با شیطان خطر جنگ را کاهش داد گویا هیچ اتفاقی  نیفتاده است.
 دولتی که وزرایش مدیران هزار میلیاردی هستند نمی تواند درد مردم را بفهمند، چگونه برای تصویب حقوق یک کار گر یازده ماه سرو صدا می شود در نهایت کمتر از 100 هزار تومان اضافه  شده اما برای مدیران در عرض 2 روز با طرح دو فوریتی 30 برابر  حقوق  یک کارگر به در یافتی هایشان افزوده  می شود.
بی عدالتی و اشرافیگری در رفتار حاکمان و کارگزاران باعث بی اعتمادی مردم به انقلاب می شود، رهبر انقلاب هرچه فریاد می زنند برخی  گوششان بدهکار نیست و در کمال  بی اعتنایی به دنبال بر آورده شدن نیازهای خود می باشند.
خدای متعال سهمی از بیت المال را برای فقرا قرار داده تا به وسیله آن بتوانند امرار معاش کنند اما عده ای با گرایش نجومی سهم فقرا را در جیب مدیران  و مرفهین بی درد واریز کرده تا شکاف بین فقر و غنی  بیشتر شود و امام راحل فرمودند: جنگ ما جنگ بین فقر و غنا می باشد.
1002/پ30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها