مسئول نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان گیلان مستقر در یادمان شهدای فتح المبین گفت: نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان گیلان در یادمان شهدای فتح المبین 20 اسفند راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۶۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، جواد کاوه در گفت و گو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر اظهار کرد: نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان  گیلان مستقر در یادمان شهدای فتح المبین به مساحت 400 متر مربع و از 13غرفه راه اندازی شد.


وی افزود: این 13غرفه مجموع عملکرد جهادسازندگی در دفاع مقدس است مثل غرفه فرهنگی، غرفه شهدای مدافع حرم استان گیلان و غرفه ای برای نشان دادن پروژه های که در جنگ انجام شده در این نمایشگاه بر پا شد.


مسئول نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان گیلان مستقر در یادمان شهدای فتح المبین گفت: در این نمایشگاه، پل خیبر، انواع سنگر ها، پل بعثت، جاده سید الشهدا(ع) و پروژه هایی که در جنگ انجام شده همراه اطلاعات آنها به نمایش گذاشته شد.


وی تصریح کرد: هر ساله پیش از 4 هزار نفر از نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان گیلان مستقر در یادمان شهدای فتح المبین بازدید کننده می کنند.


کاوه ادامه داد: یک ایستگاه صلواتی نیز در ورودی یادمان فتح المبین قرار دارد که کار پشتیبانی آن با سازمان‌ جهادکشاورزی استان گیلان و با کمک سپاه منطقه انجام می شود.


وی گفت: این نمایشگاه از  20 اسفند ماه شروع می شود و تا 11فروردین سال 1396 ادامه دارد و میزبان کاروان های راهیان نور است.


مسئول نمایشگاه سنگرسازان بی سنگر سازمان جهادکشاورزی استان گیلان مستقر در یادمان شهدای فتح المبین خاطرنشان کرد: تمام کارهای این نمایشگاه توسط  تکنستین و متخصصان انجام شده که همه کارها را فرزندان شهید انجام می دهند.

ارسال نظرات