خبرهای داغ:

همایش فصلی بسیج در اندیمشک برگزار شد

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه بسیج اندیمشک از برگزاری همایش فصلی بسیج در شهرستان اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۲۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

سرهنگ پاسدار حسن دهقان در همایش فصلی بسیج که در تالار خورشید برگزار شدگفت: بسیج پیشکسوتان در زمینه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بر مبنای فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عمل می کند.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه اندیمشک گفت: بسیج پیشکسوتان با بکارگیری نیروهای بازنشسته و رزمندگان دوران دفاع مقدس، سازوکاری را ایجاد کرده تا از تجارب و نظرات نخبگان و صاحبنظران و پیشکسوتان بسیجی بصورت سازمان یافته استفاده کند.

سرهنگ حسن دهقان افزود:برخی دیگر از اهداف بسیج پیشکسوتان ، دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و عمق بخشی فرهنگ انقلاب اسلامی،  نقش آفرینی درون سازمانی و برون سازمانی ، همکاری و مشاوره به فرمانده محترم ناحیه است.

وی گفت: با ایجاد زمینه لازم برای حضور و ایفای نقش سازمان یافته این قشر در زمینه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بر مبنای فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عمل می کند.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان اندیمشک گفت: این کانون با راه اندازی کمیته های فرهنگی، دفاعی و امنیتی، ورزش و آموزش، امر به معروف و نهی از منکر، تالیف کتب و ثبت تجارب روایتگری، شناسایی راوی دوران دفاع مقدس و تشکیل حلقه های صالحین در حال فعالیت می باشد.

وی در پایان گفت: انشالله بتوانیم از این ظرفیت و تجارب عزیزان بازنشسته و رزمنده در بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نهایت استفاده را در جهت پیشبرد اهداف بسیج ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها