خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برگزاري جلسه هماهنگي بين ارگانها و سازمانهای موثر در تامین و ارتقاء ایمنی چهارشنبه پایان سال خبر داد .
کد خبر: ۸۸۳۴۷۶۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با اشاره به جلسه هماهنگی در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: اين جلسه که با حضور معاونت خدمات شهری، کارشناسان سازمان آتش نشانی، مدیریت مرکز حوادث و اورژانس پزشکی، نیروی انتظامی، کارشناسان و نمایندگان حوزه خدمات شهری، کارشناسان اداره آموزش و پرورش، مدیریت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، نماینده سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین برگزار شد؛ در رابطه با موضوعات مرتبط با چهارشنبه پایان سال بحث و تبادل نظرگردید.

وی افزود: پس از ارائه آمار و توضیحات مربوط به حوادث سالهای قبل توسط حاضرین در خصوص راهکارهای کنترل و ایمن سازی مطلوب چهارشنبه پایان سال تصمیماتی اتخاذ گردید .

ذوالقدر در ادامه ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین جلساتی با حضور و مشارکت ارگانهای تاثر گذار میتواند منجر به شناخت و افزایش سطح ایمنی و آگاهی شهروندان گردد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با کنترل بیشتر خانواده ها و بالا رفتن دانش و سطح ایمنی عموم مردم شاهد باشیم که حتی یک مورد از شهروندان هم در جریان مراسم چهارشنبه پایان سال دچار آسیب دیدگی و جراحت نگردد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها