خبرهای داغ:
یادواره شهدای بخش ماهیدشت در محل سالن اجتماعات بخش با حضور مسئولین، خانواده محترم شهدا و حضور پرشور مردم فهیم و همیشه در صحنه بخش ماهیدشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۶۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، یادواره شهدای بخش ماهیدشت در محل سالن اجتماعات بخش با حضور مسئولین، خانواده محترم شهدا و حضور پرشور مردم فهیم و همیشه در صحنه بخش ماهیدشت برگزار شد.
 
 
 
در این مراسم نبی احمدی  فرمانده ناحیه عشایری استان کرمانشاه ضمن خوش آمدی گویی به مدعوین و میهمانان برنامه و تسلیت ایام فاطمیه، یادواره شهدا را فرصتی برای تجدید عهد با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی دانست.
 

 
در ادامه حجت الاسلام  یوسفی مسئول نمایندگی ولـی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص ) استان کـرمانشاه در این برنامه به ایراد سخنرانـی پرداخت.
 
 
 
وی با اشاره به فرمایشات امام شهیدان امام خمینی (ره ) که پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد ضرورت  امروز جامعه را حرکت در خط رهبری عنوان کرد.
 
 
 
حجت الاسلام  یوسفی به وصیت نامه شهیدان و توجه خاص آنان به ولی فقیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي ايران در زير چتر ولايت فقيه، طي طريق نموده و به سوي تکامل خود پيش مي رود.
ارسال نظرات