مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر خبر داد

تشکیل هیئت های اندیشه ورزان تخصصی هنر

بوشهر- مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر از تشکیل هیئت های اندیشه ورز تخصصی هنر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۸۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعید نوذری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با بیان اینکه 250 پرونده در کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر وجود دارد، گفت: بسیاری از پرونده های هنرمندان بسیجی نواقصاتی دارند که هنرمندان با مراجعه به نیروی انسانی کانون بسیج هنرمندان می توانند نواقص را برطرف و فعالیت هیا خود را در بسیج آغاز کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیج هنرمندان میتواند سکوی پرتاب برای فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد و این هنر پاک که در ذات هنرمندان بوشهری است در راستای کمک به بشریت تحقق یابد.

نوذری افزود: با همکاری هنرمندان ارزشی و انقلابی بوشهری تغییراتی در عرصه هنر ایجاد خواهد شد و هیئت های اندیشه ورزان تخصصی هنر تشکیل خواهد شد که دامنه استانی و ملی خواهد داشت.

این هنرمند بوشهری بیان کرد: هنرمندان باید تولید کننده باشند، علم و هنر را با هم و در کنار هم قرار دهند و نرم افزارهای هنری در رشته های مختلفی ایجاد کنند به سمت قله های معرفت گام های استواری بردارند.

وی با بیان اینکه دامنه هنر بسیار گسترده است، عنوان کرد: قشر هنرمندان با همه قشرهای دیگر متفاوت است و احساس هنرمند در زمان خلق اثر را هیچ موقع نمی توان آن را توصیف کرد.

نوذری ابراز کرد: هنرمدان بوشهری مشکلات بسیار زیادی مانند بیمه هنرمندان و غیره دارند که باید به آنها توجه شود.

مسئول کانو بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر تاکید کرد: با همکاری هنرمندان بسیجی باید فرهنگ سرای هنرمندان ایجاد شود که هم اشتغال زایی داشته باشد و هم بسیجیان هنرمند فعالیت های هنری خود را در یک مکان مناسب انجام دهند./انتهای پیام

ارسال نظرات