سرهنگ غضنفری گفت: هر کسی که در پای مکتب سیدالشهدا (ع) بنشیند ، حتما راهی به جز شهادت در راه خدا نخواهد داشت و تکیه گاه ملت عزیز و شریف ایران پرچم اباعبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۱۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، سرهنگ غضنفری  در مراسم سالگرد شهید عباس حاجی دشتی در روستای مرحبایی دشتی گفت: شهیدان به راستی حق بزرگی به گردن این ملت دارند.

وی تصریح افزود: امام بزرگوار ما حضرت روح الله(ره) به همه ما درس غیرت و مردانگی را داد، به راستی او تا آخر راه را برای ما روشن کرد و رزمندگان اسلام نیز به تبعیت از فرمایشات امام درسی فراموش نشدنی به صدام و رژیم بعث عراق دادند.

وی تاکید کرد: قرآن کریم نیز پیروزی نهایی را از آن کسانی می‌داند که بر خدا توکل کرده و در راه حق تلاش کند انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام خمینی(ره)بر آن تأکید داشتند و امروز نیز وجود رهبر انقلاب ما را در این راه یاری می‌کنند، چرا که همگان اعم از دوست و دشمن بر درایت و کفایت ایشان تاکید دارند.

غضنفری در پایان اذعان داشت: هرکسی که پای مکتب اباعبدالله(ع) باشد راهی به جز سعادت نخواهد داشت و نام سیدالشهداست که این انقلاب و اسلام را زنده نگه داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها