علی پارسا دانش آموز مقطع ابتدایی اهل روستای "آقامیرلو"ی شهرستان کوثر است که قلک پول خود را به دانش آموزان بی بضاعت هدیه کرده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل ازکوثرخبر، دانش آموزان کوثری مبالغی را در ماه های گذشته در قالب طرح احسان دانش آموزی به همنوعان نیازمند خود کمک کرده اند.

هم اکنون نیز در آستانه سال نو که همه دانش آموزان به فکر لباس های رنگارنگ و تازه هستند، این طرح همچنان در سطح مدارس کوثر اجرایی شده است.

دانش آموز پایه چهارم ابتدایی یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان کوثر در یک همیاری متفاوت پس انداز خود را تقدیم نیازمندان کرد.

در پی توزیع قلک های پلاستیکی در مدارس شهرستان کوثر از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره)، علی پارسا دانش آموز مدرسه ابتدایی شهید کلانتری روستای آقامیرلو مبلغ 1227000 ریالِ قلک خود را جهت هدیه به دانش آموزان بی بضاعت جمع کرده بود که با اهدای آن مورد تشویق دانش آموزان و مدیران آن مدرسه قرار گرفت.

به گفته مدیران مدرسه، علی پارسا معنی واقعی کمک به همنوع خود را معنی کرده است.

این دانش آموز روستایی سال گذشته نیز مبلغ زیادی را در قلک خود جمع آوری و به نیازمندان اهدا کرده بود.

به گزارش کوثرخبر، کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر در طول سال تحصیلی با توزیع قلک های ویژه این طرح در مدارس، کمک های دانش آموزان را جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می کند.


.

ارسال نظرات