آشوری در دیدار با سرپرست و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: فعالیت های فرهنگی، هنری مشارکتی شهرستان های شاهرود و میامی پررنگتر می شود
کد خبر: ۸۸۳۴۸۱۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رمضانعلی آشوری در دیدار سرپرست و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود ضمن خیرمقدم سرپرست و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان میامی اظهار کرد: ما هنرمندان و فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان میامی را از خود می دانیم و با تمام وجود در خدمت هنرمندان جهت فعالیت های فرهنگی و هنری برای مردم آن منطقه بخصوص جوانان هستیم.

وی افزود: شهرستان میامی و مردم آن منطقه اهل فرهنگ و هنر هستند و فعالیت های فرهنگی و هنری  بسیار ارزنده بخصوص در زمینه نمایش ، تعزیه ، شعر ، تجسمی و ... در شناسنامه فرهنگی و هنری خود دارند.

آشوری گفت : انشاالله درآینده نزدیک یک نشست مشترک بین مسئولین انجمنها فرهنگی و هنری و فعالان این دو شهرستان برگزار خواهد شد تا هم زمینه آشنایی هنرمندان فراهم گردد و هم طرح و برنامه های پیشنهادی مشارکتی مطرح گردد تا بتوانیم برنامه های فرهنگی و هنری مشارکتی را دنبال نمائیم.

رضا مهدیان در این دیدار ضمن تشکر ار تعامل و همکاری بسیار خوب سرپرست و مجموعه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود در تمامی زمینه ها بخصوص فرهنگی و هنری گفت : هدف از این دیدار آشنایی بیشتر مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری این دو شهرستان است تا انشا... در سال ٩٦ بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر هنرمندان برنامه های فرهنگی و هنری با گستره  شهرستانی و استانی را بصورت مشارکتی برگزار نمائیم.

در این نشست پیشنهاد گردید ، فعالیت های مشارکتی این دو شهرستان در زمینه های کارگاههای آموزشی ، همایش ، بزرگداشت ، جشنواره و ... بصورت شهرستانی و استانی در سال ٩٦ برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها