در دیدار فرمانده سپاه تربت جام با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عنوان شد؛

رویکرد کمیته امداد خانواده محور و جهت ارتقاء سلامت محرومان است/ رفع مشکل نیازمندان عظم جدی همه دستگاه ها را می طلبد

فرمانده سپاه تربت جام در دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام که همزمان با سالروز تأسیس این نهاد انجام شد از خدمت صادقانه این مجموعه به محرومین و مستضعفین به نمایندگی از سپاه و بسیج تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سال روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) فرمانده سپاه تربت جام در دیدار از این نهاد با تبریک این روز گفت: رویکرد کمیته امداد خانواده محوراست و این نهاد جهت ارتقاء سلامت خانواده می تواند با ایجاد برنامه هم افزایی توانمندی ها را در خانواده رونق بخشد.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در ادامه با بیان این که عدم آموزش های راهبردی، زنان سرپرست خانوار را در معرض آسیب‌های بسیاری قرار داده است افزود: این افراد در جامعه علاوه بر فقر مادی، عمدتاً با فقر فرهنگی روبه رو هستند و نگرش جامعه به آن‌ها باعث شده در معرض آسیب‌های جسمی و روحی بسیاری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: بیشتر این افراد فاقد تحصیلات، مهارت لازم، کمبودهای عاطفی و طرد شده از اجتماع با مشکلات جدی روحی روبه‌رو هستند که لازم است به نیاز آنان توجه شود.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل خود و همکاران در خصوص یاری رساندن به محرومان و ولی نعمتان جامعه بیان داشت: برای رفع این مشکل به عزم جدی همه دستگاه ها و نهادها احتیاج است، باید نگرش سطحی، احساسی و زودگذر را کنار گذاشته و با تدبیر و تعقل برای این مشکلات و معضلات چاره‌اندیشی شود و به جای این که روی معلول‌ها سرمایه‌گذاری کنیم به دنبال علت‌ها و ریشه های آن باشیم.

جوان، در پایان با بیان این که کارکنان این نهاد مقدس ومردمی قدرکارشان را بدانند گفت: نسبت به این نهاد اطمینان زیادی وجود دارد و به نمایندگی از خانواده بزرگ سپاه و بسیجیان تربت جام از خدمات شایسته این نهاد به محرومان تقدیر وآرزوی توفیقات روز افزون در جهت خدمات شایسته تر به محرومان را داریم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار