خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد
مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اردوی های توانمند سازی و شبکه استاد یار سرگروه های صالحین خواهر و برادر طی دو مرحله با حضور 400نفر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

حجت السلام امیرعلی امیری فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری اردوهای توانمندسازی و شبکه استادیار سرگروه های خواهر و بردار خبر داد و اظهارداشت: این اردو به مدت دو روز برای خواهران و برداران در مشهد مقدس برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این اردوها ویژه سرگروه های خواهر در 15 و 16 اسفند ماه در حسینیه شهدا مشهد برگزار می گردد، گفت: مهمترین برنامه های این اردو زیارت مرقد مطهر امام هشتم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و کلاسهای مهارتی تربیتی خواهد بود.

امیری فر با اشاره به برگزاری کلاس ها در این اردو عنوان کرد: مهمترین این کلاس ها شامل مهارت جذب، مهارت ارتباط موثر، مهارت جذب مخاطب، مباحث اندیشه ولایت ، سبک زندگی اسلامی و مهارت های کار با کودک خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردو توانمندسازی و شبکه استادیار برای برادران در تاریخ 19 و 20 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: در هر مرحله این اردوها 200 نفر شرکت خواهند کرد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود : بازدید از موزه هدایای مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) به استان قدس رضوی واستفاده از استاتید مجرب در دارالهدایه حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه های این دو اردو می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها