خبرهای داغ:
تحلیل گر مسائل سیاسی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

تصمیمات ترامپ، دلدادگان به غرب را شوکه کرد

تحلیل‌گر مستئل سیاسی با بیان اینکه برخی ها در داخل کشور رفع مشکلات را وابسته به خوشرفتاری با غرب می دانستند بیان کرد: تمدیدتحریم ها و شکل دادن به تحریمات جدید دلدادگان به غرب را شوکه کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

عنایت امامقلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون "موج تحریم‌های جدید علیه ایران" اظهار کرد: دشمنان اسلام از ابتدا همیشه سایه به سایه با ما همراه بوده اند با این حال  هیچگاه نتوانسته اند موفق شود و ما نیز هرگز از آرمان‌های خودمان دست نکشیدیم و امروز هم دشمن ما همان کفار هستند که ماهیت‌شان تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: دشمن از جهات مختلف سعی در تخریب ما دارد، یکی از آن ها بحث نظامی است و البته هرگز نمی‌تواند از این جهت وارد شود و دیگری بحث فرهنگی و اقتصادی است که متاسفانه تلاش خود را در این دو زمینه افزایش می‌دهد، در بحث فرهنگی که می‌توان آثار و تخریبات فضای مجازی را دید و در اقتصاد هم باید به تحریم ها توجه کرد.

امامقلی افزود: هدف دشمن تفرقه اندازی بین مردم و نظام است و می‌دانیم که دشمن هرگز دست از سر ما بر نمی‌دارد اما چون از ماهیت و قدرت ما خبر دارد نمی‌تواند حمله نظامی کند و همچنین در فتنه 88 نیز به این یقین رسیدند که نمی‌توانند از این طریق هم به خواسته های خود دست یابند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در بحث انرژی هسته‌ای ما به دنیا ثابت کردیم که قصد انجام مسائل نظامی نداریم بلکه برای موارد دارویی و کشاورزی برایمان مهم است و خواستار آن هستیم، درحالی که دشمن می دانست بحث هسته ای ایران انحرافی ندارد، با این وجود سنگ اندازی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی دولت وقت در برابر دشمن، ملتش را سرافکنده می‌کند و می‌گوید که دست ما خالی است، دشمن نیز از فرصت استفاده می‌کند و می داند که باید چه کند و بحث تحریم‌های مجدد را پایه گذاری کرد.

امامقلی گفت: وقتی در اولین گام دشمن بحث توان هسته‌ای و نیروگاه های ما را لغو می‌کند به این معناست که خواهان از بین بردن تمام توان ما است، ما هرگز دست از تلاش بر نخواهیم داشت و دشمن نیز کناره گیری نخواهد کرد و تنها راه ممکن آن است که از لحاظ اقتصادی قوی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از غرب زدگان امید و حمایت از سمت دشمن داشتند اما با حرف‌های ترامپ متوجه شدند که خبری نیست چرا که ترامپ شمشیر را از رو بسته است.

این کارشناس سیاسی در پایان ابراز کرد: امروز انتقادات زیادی به عملکرد دستگاه دیپلماسی وارد است و دشمن توانسته است ضرباتی را به ما وارد آورد با این حال برای خروج از وضعیتی که امروز با آن رو به رو هستیم باید اقتصاد خود را از درون قوی کنیم، ترمیم وضعیت اقتصادی امروز بهترین راه مقابله با تحریم ها خواهد بود.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها