خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود:

هدف از تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب جوانان است

آشوری در جلسه برنامه ریزی برگزاری سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد شاهرود گفت:کانون های فرهنگی ، هنری مساجد باید اتاق فکر و اندیشه برای جوانان و نوجوانان باشد.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، شعبانعلی آشوری در جلسه برنامه ریزی برگزاری سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد شاهرود با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اتاق فکر ، اندیشه برای جوانان و نوجوانان است گفت: در کانون ها هدف جذب جوانان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری باشد.

وی افزود: درشهرستان شاهرود حدود پنجاه کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال داریم اگر برنامه ریزی مناسب در کانون ها  صورت پذیرد می توانند فعالیت های ارزشمندی انجام دهند تا فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کانون های فرهنگی و هنری مساجد را محقق گردد.

کارشناس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان هم در این جلسه گفت: به مناسبت سالروز تاسیس دبیرخانه کانون ها ١٨ اسفند ماه، گردهمایی مدیران و اعضاء کانون ها، برپایی نمایشگاه از دست آوردهای کانون ها ، نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه سالروز تاسیس دبیرخانه و با فعالیت ها ی کانون ها برگزار خواهد شد.

حجت السلام پناهی  افزود : دیدار با ائمه جمعه شاهرود و بسطام به اتفاق سرپرست اداره و مدیران و اعضاء فعال کانون ها و تاکید بر ایراد سخنرانی در نماز جمعه در خصوص فعالیت های کانون ها در دستور کار قرار دارد.

پناهی با اشاره به سالروز تاسیس دبیر خانه کانون های مساجد (١٨ اسفند ماه ) گفت : افتتاح یکی از کانون های جدید التاسیس ، دفتر کانون شهدای دهستان طرود و کارگاه آموزشی در منطقه امام زاده پیر مردان از دیگر برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها