استاندار اردبیل گفت: حفظ طبیعت برای نسل‌های آینده وظیفه همه انسان‌ها است و عدم توجه به این مسئله مهم باعث ایجاد مشکلات زیادی در آینده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،مجید خدابخش در جریان سفر به شهرستان گرمی بعد از کاشت نمادین یک نهال در کتول‌آباد شهر گرمی اظهار کرد: منابع طبیعی و مراتع ما از ذخایر بسیار ارزشمند کشور هستند و حفاظت از این ذخایر برای نسل‌های آینده وظیفه همه ما است و عدم توجه به این مسئله می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در آینده باشد.

وی گفت: کاشت درخت توصیه رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است و آموزه‌های دینی ما نیز به حفظ طبیعت، کاشت،‌توجه و رسیدگی به درختان و گیاهان تاکید ویژه‌ای داشته است.

استاندار اردبیل بیان کرد: طبق رسم چندین ساله مقام معظم رهبری نیز همه ساله به صورت نمادین این سنت نیک را انجام می‌دهد که نشان‌دهنده اهمیت بسیار بالای این کار پسندیده است.

خدابخش به آلودگی موجود در کلان‌شهرها اشاره کرد و افزود: کاشت و محافظت از درختان و منابع طبیعی فواید عمده‌ای دارد که یکی از مهمترین آنها تطهیر هوا و ایجاد شرایط مناسب برای حایت و زندگی انسان‌ها است و ما در این زمینه باید هر سال اقدامات بیشتری نسبت به سال‌های گذشته انجام دهیم.

ارسال نظرات