دومین مجمع عالی بسیج شهرستان قروه در سال 95 برگزار شد

کد خبر: ۸۸۳۴۹۳۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان قروه در حسینیه شهدا سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور روسای اقشار 16 گانه و اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان قروه برگزار شد روسای کارگروه ها به ایراد سخن پرداختند و در خصوص راهکارهای ارائه شده در طول 6 ماهه گذشته و نیز عملکرد کارگروه ها اظهار نظر نمودند.

 

در این مراسم سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع بسیج شهرستان قروه در سال 95 به مصوبات ارائه شده اشاره نمود و گفت: با توجه به شعار سال 95 بیشتر مصوبات مجمع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه بررسی برنامه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار خواهد داشت افزود: کسب و کار مفید و کیفیت تولید که مقام معظم رهبری نیز به شدت بر ان تاکید نموده اند ، ریشه کنی ربا، چرایی تجمل گرایی در سطح جامعه و نیز بررسی سبک زندگی ناب محمدی (ص) از دیگر برنامه های پیش روی مجمع در سال جاری بود.

 

در ادامه این مراسم جعفر کاوه رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قروه نیز اظهار داشت: در سال 95  موفقیت های بسیار خوبی را در مسایل متفاوت و بخصوص در بحث اقتصاد مقاومتی کسب نمودیم.

 

وی افزود: استفاده از تولیدات داخلی، واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی مهمترین مباحث مجمع بسیج شهرستان قروه در سال 95 را تشکیل دادند

ارسال نظرات