فرمانده سپاه قائم شهر از اعزام بیش از1000نفر از بسیجیان قائم شهری ، برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵


به گزارش  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر ابراهیم یعقوبی فرمانده ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشرجوان و نوجوان با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضوربیش از 1000نفر ازبسیجیان شهرستان قائم شهر به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر اظهار داشت : اولین مرحله از اعزام بسیجیان در تاریخ21 اسفند خواهدذ بود وتا تاریخ5فروردین ادامکه خواهد داشت که به مدت اردو 5 روز طول خواهد کشید.

وی در ادامه تاکید کرد : برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.

وی در پایان گفت : در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها