زارع زاده در نشست سیاسی عقیدتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
زارع زاده در نشست سیاسی عقیدتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد فلسفه ایجاد بسیج و سپاه و پایگاهای مقاومت را فراهم نمودن مامن و پناهگاهی با فرهنگ بسیجی برای آموزش درس ولایت و تمرین اطاعت پذیری از ولایت الهی با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری (مده الظله)عنوان نمود.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۹۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی عقیدتی حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت راه کارهای مقابله با آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی و سواد رسانه ای با سخنرانی "زارع زاده" در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.

"زارع زاده" در این نشست ضمن تاکید بر لازمه شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) برای همه افراد،در تشریح اسوه بودن حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با تمام وجود و با هدیه نمودن جان خود از موضع ولایت دفاع نمودند.

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت به منظور جدایی مردم از دین و نقش ولایت و رهبری در این موضوع، مردم و ولایت را دورکن انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد:ما باید در پرتو نور انقلاب اسلامی درس تبعیت و پیروی از امام زمان(عج) را فرا گرفته و با کسب آمادگی های لازم ،شایستگی امامت ایشان را در خود ایجاد نماییم.

این هادی سیاسی در ادامه فلسفه ایجاد بسیج و سپاه و پایگاهای مقاومت را فراهم نمودن مامن و پناهگاهی با فرهنگ بسیجی برای آموزش درس ولایت و تمرین اطاعت پذیری از ولایت الهی با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری (مده الظله)عنوان نمود و با اشاره به بیانات رهبری مبنی برتمثیل بسیجیان به لوکوموتیو قطار به منظور هدایت دیگران به دنبال خود افزود: هزینه شعارهای" استقلال،آزادی"،" نه شرقی و نه غربی" فداکاری و ایثار است و ما باید با مبارزه با فساد، نهال انقلاب را مراقبت و به نتیجه برسانیم .

وی در ادامه امربه معروف و نهی ازمنکر را زمینه سایر فرایض و فروعات دینی شیعیان بیان نمود و با تاکید بر عدم وجود سایر عبادات از قبیل:حج،جهاد،نماز ،روزه و غیره در صورت عدم آن، بر مشخص نمودن نقش این فریضه در جامعه تاکید نمود.

سخنران نشست با اشاره به عدم تاثیر گزاری وموفقیت دشمنان در جنگ نظامی،سیاسی،ترور و کودتا برای نابودی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد:دشمن اکنون به این نتیجه رسیده است که بهترین شیوه برای نابودی انقلاب، به دست خود مردم می باشد.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای به وسیله گوشی های همراه و شبکه های ماهواره ای با اثر و جذابیت بیشتر و هزینه ی کمتر و کشته شدن غیرت در انسان ها به وسیله تاکتیک قورباغه ای در جنگ رسانه ای اظهار داشت: بر خلاف جنگ نظامی که برای افراد شهید شده ارزش قائل می شویم و خانوادهایشان را تکریم می نماییم، در جنگ رسانه ای فرد علاوه برنابودی خود،دیگران را نیز به همراه خود به چالش و ورطه هلاکت و نابودی می کشاند.

زارع زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر اقتصاد مقاومتی و بیان سیاست های کلان و جزیات آن توسط ایشان و عدم خوش بینی به برجام و عواقب برجام برای کشور ایران ، و پشتیبانی و اداره رئیس جمهور آمریکا به وسیله صهیونیست ها،1- مجری قانون اساسی 2- مجری قوانین عادی تصویب شده توسط مجلس که به تصویب شورای نگهبان رسیده است 3- اجرای دستورات سیاست های کلانی که توسط رهبری مشخص می شود را ا ز وظایف رئیس جمهور برشمرد و وعده های دروغین خارج از حیطه وظایف خود در سیستم تبلیغاتی افراد را دلیل مشکلات کنونی عنوان نمود.

وی با اشاره به ساخت موشک هایی بهتر از موشک های کشورهای خارجی و نوکری بعضی از نخبه گان کشور در اروپا ضمن تاکید بر بیان شاخص های انتخاباتی اذعان نمود: ما باید با مطالعه در سوابق شخص در عرصه های مختلف مدیریتی قبل از دفاع مقدس و بعد از آن ،شخصی را که ولایت پذیری خود را در عمل اثبات کرده باشد،دارای روحیه انقلابی و بسیجی باشد و در قالب نظام اسلامی و همراه با تبعیت از مقام معظم رهبری (مده الظله) رابه عنوان فرد اصلح در انتخابات آتی انتخاب نماییم.

ارسال نظرات