مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری سرعین:

کاشت 50هزار نهال در سرعین

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سرعین گفت: تاکنون بیش از 50 هزار اصله درخت جنگلی از جمله ون، افرا ،صنوبر تبریزی، سنجد، اقاقیا در حاشیه جاده گردشگری سرعین کاشته شده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۰۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،حجت‌الاسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین در حاشیه کاشت نهال با اشاره به فضای سبز به عنوان یک نیاز انسانی و اهمیت آن بر زندگی و حتی نشاط اجتماعی افزود: در روز منابع طبیعی هر شهروند حتی یک درخت را در روبروی مغازه و خانه خود بکارد شاهد یک شهر زیبا و هوایی خوب هم برای خودمان و هم دیگر شهروندان می‌شویم.
 
مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سرعین گفت: امسال 10 هزار اصله درخت جنگلی در حاشیه جاده سه راهی سرعین تا خود شهر به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی کاشته خواهد شد.
 
اسمعیل صدقی با بیان اینکه تاکنون بیش از 50 هزار اصله درخت جنگلی از جمله ون، افرا ،صنوبر تبریزی، سنجد، اقاقیا در حاشیه این جاده گردشگری کاشته شده است و نیاز به افزایش فضای سبز این جاده به دلیل گردشگر بودن این منطقه بیشتر به چشم می‌خورد.
 
مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سرعین با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی که همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متعددی انجام می‌گیرد امسال کاشت 10 هزار اصله درخت در حاشیه جاده سرعین و در روز درختکاری با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرعین و جمعی از طبیعت دوستان شهرستان سرعین به صورت نمادین در پارک شادی شهر تعدادی درخت کاشته خواهد شد.
ارسال نظرات