مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۵ اسفندماه مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در یاسوج و کلیه شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۵۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمادگی کامل داریم تا از مسافران نوروزی استقبال کنیم، اظهار داشت:  از 25 اسفندماه مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در یاسوج و کلیه شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از این مانور خدمات دهی مطلوب‌تر به مسافران نوروزی است که این استان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال گردشگران هیچگونه افزایش قیمتی در نرخ هتل‌ها، رستوران‌ها، اردوگاه‌های تفریحی و کمپ‌های اقامتی در نوروز امسال نخواهیم داشت.

باقری  از بازرسی گروهی با همکاری صنعت و معدن، اماکن، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت در ایام نوروز خبر داد و گفت:  در 6 ماهه دوم امسال 30 مورد بازدید گروهی داشتیم که در این بازرسی‌ها بعضی از واحدها تشویق و بعضی به عنوان واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نماز جماعت در اردوگاه‌های تفریحی ویژه نوروز خبرداد و افزود: از مسئولان سفره خانه‌های سنتی بین راهی، هتل‌ها و رستوران‌ها خواسته‌ایم تا بهترین خدمات خود را به مسافران ارائه دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و مناطق بکر و طبیعی در استان، خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم نوروز را متفاوت از سال‌های قبل با شعار "نوروزگاه متفاوت" برگزار کنیم.

ارسال نظرات