در هفته احسان و نیکو کاری 178زوج کهگیلویه وبویراحمدی با کمک هزینه 3 میلیارد و 560 میلیون ریال زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۹۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:558 پایگاه، آماده دریافت هدایای مردم کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره نیکوکاری هستند.
محبی افزود: از این تعداد،22 پایگاه ثابت،12 پایگاه سیار،469 پایگاه در مدارس،مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج کمک های مردم استان در روز چهارشنبه و پنجشنبه را جمع آوری می کنند.
وی گفت: این پایگاه ها در میعادگاه های نماز جمعه هم فعال هستند و مردم استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سامانه * 1* 074*8877# به نیازمندان اهداء کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد افزود : به هر میزان که کمک در سطح مدارس جمع آوری شود این کمک ها، به دانش اموزان نیازمند همان مدرسه اهداء خواهد شد.

محبی گفت:پارسال مردم استان در جشن نیکو کاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
وی افزود: افتتاح 90 واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان با اعتبار 1 میلیارد و 660 میلیون تومان،بهره برداری از 80 طرح اشتغالزایی با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان،اعزام 34 نفر از خانواده های امداد به کربلای معلی و اهداء 178 مورد جهیزیه به نوعروسان با اعتبار 35 میلیون تومان از دیگر برنامه های هفته احسان و نیکوکاری است.
از 14 تا 20 اسفند به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.
ارسال نظرات