دبیرخانه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد رسما آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۹۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات استانانتخابات استان گفت: صیانت از آرای مردم و همچنین هویت اشخاص و مسایل و مطالبی که مربوط به هویت اشخاص و مسائل خانوادگی نامزدهای انتخاباتی است وظیفه اعضای ستاد انتخابات است.

فتاح محمدی ضمن تأکید بر ضرورت رازداری و حفاظت از اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و همچنین رأی مردم افزود: اعضای ستاد انتخابات،فرمانداران و بخشداران وظیفه بسترسازی و زمینه سازی در راستای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان های تابعه،هیأت های بازرسی،هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تلاش کنند چهار اصل انتخابات که بنا به فرمان مقام معظم رهبری صادر شده اند را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت حداکثری چهار اصل ستاد انتخابات هستند گفت: مشارکت حداکثری در نظام جمهوری اسلامی یک اصل ویژه است که در اقتدار داخلی، وحدت و انسجام ملی تأثیرگذار است و همچنین اقتدار ملی کشور در صحنه جهانی را در پی دارد و توان و قدرت نظام را در صحنه های بین المللی افزایش می دهد.

محمدی افزود:امیدواریم با امانتداری،رازداری،توجه به اصل حاکمیت قانون،قانون مداری و حرمت گذاری به اشخاص در کمال عزت و سربلندی شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و با مشارکت حداکثری در استان و کشور باشیم.

ارسال نظرات