خبرهای داغ:
یادواره شهید رقیه رضایی لایه و شهدای زن خوزستان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۵۲۱۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگاریخبرگزاری بسیج از اهواز:یادواره شهیدرقیه رضایی لایه و شهدای زن خوزستان با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندهان استانی و جمعی از خانواده معزز شهدا و بسیجیان برگزار شد.

در این یادواره حضرت ایت الله حیدری با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و الگویی برای زنان ما هستندو کار برای خدا از ویژگی بارزشان بود اظهار داشت:آمار شهدای زن کشور هفت هزار نفر است و این امار در خوزستان بیش از هزار و ششصد شهید می باشد و این امار افتخار بزرگی برای زنان ما است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهدای زن خوزستان در حله و سال66 که از زنان قرانی و تبلیغ کننده بودند افزود:مسولین ما باید در راستای اجرای این یادواره ها و همایش ها تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه موقت اهواز دکتر حیدری با بیان اینکه زنان ما خواهران ما روحیه و فرهنگ شهادت طلبی دارند گفت:روحیه جهادی و بسیجی بانوان ما الگو گرفته از حضرت فاطمه و زینب کبری(س) می باشد.

وی تصریح کرد:زنان و خواهران بسیجی ما در این مکتب پرورش پیدا کردند و در همه ی صحنه ها بانوان و مادران شهدا پیشتاز هستند.

در این یادواره سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:خواهران ما باید هدف خود را مشخض کنند و این درسی است که شهدا به ما یاد می دهند.

وی گفت: راه شهدای ما نشات گرفته از روح عاشوراست و زنان ما باید همواره به یاد شهدا باشند و بیش از پیش در این زمان،جنگ نرم به تعلیم و تربیت بپردازند.

این مراسم توسط بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان درسالن اجتماعات امام خامنه ای مجتمع فجر برگزارشد و در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا تجلیل شد.

گفتنی است شهید رقیه رضایی لایه شهید شاخص سال 95 می باشد که در سال66 توسط عوامل رژیم سعودی در مراسم برایت از مشرکین به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها