مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با بسیج:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: به واقع نسل جوان با بهره گیری از این اردوهای فرهنگی و معنوی در می‌یابند که چه فرهنگ غنی دارند و برای آینده و رسیدن به قله های پیشرفتِ علمی و اخلاق و معنویت از آن بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۲۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اثرگذاری اردوهای معنوی راهیان نور در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در بخش ترویج بدحجابی در بین نسل جوان انقلاب اسلامی گفت: راهیان نور حرکت عمیق، زیبا، معنوی و در حقیقت شوق برانگیز برای جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: این اردوی معنوی می‌تواند مسیر زندگی نسل جوان انقلاب و زائران این سرزمین‌های نور را تغییر دهد چراکه با پشتوانه‌هایی آشنا می‌شوند که می‌تواند در مسیر پر پیچ و خم زندگی کمک آنان کند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: سبک زندگی که شهدا به لحظ شجاعت‌ها و رشادت‌ها داشتند می‌تواند بهترین الگو برای نسل جوان انقلاب اسلامی باشد؛ به واقع نسل جوان با بهره گیری از این اردوهای فرهنگی و معنوی در می‌یابند که چه فرهنگ غنی دارند و برای آینده و رسیدن به قله های پیشرفتِ علمی و اخلاق و معنویت از آن بهره بگیرند.

اصلانی تاکید کرد: با اردوی راهیان نور واعزام جوانان به مناطق جنگی راه شهیدان را به نسل جوان معرفی می‌کنیم و اینکه راه و یاد ایثارگران و جانبازان فراموش نشود.

وی خاطرنشان کرد: با اردوی راهیان نور واعزام جوانان به مناطق جنگی راه شهیدان را به نسل جوان معرفی می کنیم و اینکه راه و یاد ایثار گران و جانبازان فراموش نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات