سردار فلاح در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان

دشمن بدنبال تهی کردن اقشار مختلف جامعه از فرهنگ اسلامی است

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن با استفاده از ابزارهای ارتباطی و شبکه های اجتماعی گفت: هدف دشمن در این نبرد فتح سرزمین های جغرافیایی نیست بلکه القای فرهنگ ابتذال و دین گریزی در جامعه بویژه قشر جوان است.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردارحمزه فلاح؛ ظهر امروز در همایش زینبیون که به مناسبت گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان که با حضور؛ فرمانده سپاه بانه؛ مسئول جامعه بسیج زنان استان کردستان؛ جمعی از فرماندهان حوزه های محلات بسیج خواهران از شهرهای استان و بانوان بانه ای در محل سالن اجتماعات کانون ولایت این شهرستان برگزار شد؛ ضمن تبریک ۱۶ اسفندماه روز قشر بسیج  جامعه زنان اظهار داشت: جامعه زنان در دوران دفاع مقدس با حضور فعال خود در میادین نبرد  در قالب رزمنده و یا با حضور در پشت جبهه های جنگ در شکل امدادگر و اعضای ستاد پشتیبانی جنگ توانستند به خوبی  نقش آفرینی کرده و به رسالت خود عمل کنند.
 

جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: جامعه زنان با تقدیم بیش از 7000 شهید در این دوران به خوبی نقش خود را ایفا کردند و همچنین با حمایت از حضور مردان خود در جبهه های جنگ نیز از بعدی دیگر و به صورت غیر مسنقیم  نقش آفرینی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ دشمن با ملت ایران هنوز هم ادامه دارد افزود: اگر در دوران دفاع مقدس دشمن بصورت مستقیم و در یک جبهه با ما درگیر جنگ بود ولی امروز در جبهه های مختلف فرهنگی؛ اعتقادی و باوری وارد یک جنگ تمام عیار با مردم ایران شده است.

 

فلاح خاطرنشان کرد؛ در حال حاضر دشمن با بهره گیری از تمام تجارب خود در طی این سالها و همچنین با استفاده از تمام توان و ابزارهای پیچیده ارتباطی خود مانند اینترنت؛ برنامه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی به جنگ فرهنگی و اعتقادی با ملت ما آمده است.

 

وی افزود: هدف دشمن در این نبرد فتح سرزمین های جغرافیایی نیست بلکه می خواهد با القای فرهنگ ابتذال و دین گریزی در بین احاد جامعه بویزه قشر جوان اعتقاد و باورهای اسلامی  را از آنها بگیرد.

 

جانشین سپاه بیت المقدس همچنین تصریح کرد: امروز غرب  با تلاش برای جهانی سازی بدنبال ایجاد یک برده داری مدرن در جهان و همچنین مقابله با بسط و گسترش اسلام در دنیا می باشد و در راستای تحقق این هدف نیز  فرهنگ ابتذال و بی بندوباری را ترویج می کند.

 

سردار فلاح در ادامه به نقش جامعه بسیج زنان در مقابله با این هجمه فرهنگی دشمن نیز اشاره کرد و گفت: جامعه بسیج زنان بعنوان یک قشر تاثیر گذار و بزرگ جامعه بایستی با تقویت مبانی اعتقادی و باورهای آحاد جامعه بویژه در بین خواهران در این عرصه به رسالت خود عمل کرده و نقش آفرینی کند.

 

جانشین سپاه بیت المقدس؛ تمسک به اسلام ناب محمدی و فرهنگ غنی اسلام را تنها راه نجات از این هجمه ها در عصر حاضر دانست و گفت: بسیج و پایگاه های مقاومت در این حوزه نقش موثری دارند چرا که انسان های توانمندی در بسیج وجود دارد که در تمام دوران انقلاب و در برهه های مختلف توانسته اند متناسب با تهدیدات دشمن به مقابله آن بپردازند.

 

سردار فلاح در ادامه به پاره ای از فعالیت های  بسیج و سپاه در حوزه های فرهنگی؛ اقتصادی؛ عمرانی و سلامت اشاره کرد و گفت: امروز سپاه و بسبج با ورود در این عرصه ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملی کردن سیاست های ابلاغی معظم له در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد عرصه شده بطوریکه توانسته با نصب العین قرار دادن این منویات،  در این عرصه ها اقدامات موثری انجام دهد.



وی،  راه اندازی قرارگاه آبادانی در تعدادی از شهرهای استان کردستان را از جمله اقدامات سپاه بیت المقدس استان کردستان در این راستا برشمرد و گفت: آثار و برکات اقدامات این قرارگاه  در حوزه های محرومیت زدایی و مردم یاری طی  چند سال آینده برای همگان به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار