خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛

سالانه 97 میلیون تردد در 38 محور استان به ثبت می رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه سالانه 97 میلیون تردد در 38 محور استان به ثبت می رسد، گفت: در سال گذشته و همزمان با اجرای طرح ویژه نوروزی 627 هزار خودرو وارد استان شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۷۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فرودین طرح نوروزی راهداری آغاز می‌شود و تلاش می‌شود خدمات متفاوت تری به مسافران ارائه کنیم.

وی پاکیزگی و نظافت حریم راه ها را از دغدغه های جدی و مستمر دانست و گفت: امسال به صورت نمادین در روز 21 اسفند با حضور مسئولان و سازمان های مردم نهاد انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به منظرآرایی و حفظ حریم راه ها هم اشاره کرد و گفت: از محور سه‎راهی کلاله به سمت تنگه‎راه قراردادی وضع شد تا 17 هزار و 700 نهال کاشته شود همچنین از محور آزادشهر به مینودشت نیز نهال‎کاری شده بود که این محور نیز واکاوی می‎شود.

میقانی با بیان اینکه سالانه 97 میلیون تردد در 38 محور استان به ثبت می رسد، خاطر نشان کرد: در سال گذشته و همزمان با اجرای طرح ویژه نوروزی 627 هزار خودرو وارد استان شد.

میقانی یادآور شد: متأسفانه در ایام نوروز سال ۹۵، ۱۹ نفر در جاده‌های گلستان کشته شدند که تعداد این افراد در فروردین امسال به ۳۵ نفر رسیده است برای همین بحث ایمنی تردد و حمل و نقل مسئله ای مهم و جدی به ویژه در ایام نوروز است که باید توجه جدی به آن شود.

وی افزود: ایمنی یک محصول است که باید با اقدامات خود به آن برسیم، اما متأسفانه به رغم همه تلاش هایی که انجام می شود، توجه رانندگان به علائم کم است و منجر به بروز تصادف می شود.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‎ای گلستان گفت: شماره تلفن مرکز راه‎ها گلستان در ایام نوروزی با شماره 32480019 و سامانه 141 آماده پذیرش درخواست، شکایت و انتقادات مسافران است.

میقانی افزود: بحث دستفروش‎ها در حاشیه‎ راه‎ها یکی از معضلات مهم در حوزه راهداری است.

وی اظهار کرد: ما می‎دانیم مردم مشکل معیشت و شغل دارند ولی مردم باید به این موضوعات آگاه شوند و با کمال احترام نسبت به دستفروشان حاشیه‎ راه‎ها اقدام گردد و این الزام قانونی است که باید به محل‎های مناسب انتقال دهیم.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‎ای گلستان افزود: در بخش حمل و نقل اگر مدیریت نوین باشد تحول در حمل و نقل جاده‎ای خواهیم داشت و اگر به شکل سنتی پیش برود مدیریت آن سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها