خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی؛

اساس و شاکله این کشور را پابرهنه ها و کوخ نشین ها تشکیل می دهند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اساس و شاکله این کشور را پابرهنه ها و کوخ نشین ها تشکیل می دهند چراکه در هر کجایی که نیاز به حضور مردم بود این پابرهنه ها بودند ورود پیدا کردند.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۸۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی سلیماندوست، کارشناس مسائل سیاسی، ظهر امروز در همایش دانشجو معلمان انقلابی، اظهار کرد: برای شناسایی اسلام ناب باید نسبت به آموزه های امام خمینی(رحمه الله علیه) توجه داشت.

وی با اشاره به شعار های اصلی امام خمینی(رحمه الله علیه)، افزود: محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار، رفتن شاه و خارج شدن آمریکا از ایران و منطقه جزو شعار های اصلی امام بود. 

سلیماندوست اظهارداشت: امروز باید توجه داشته باشیم که انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن و انقلابی رفتن مهم است.

وی با بیان اینکه در پیچ خم مسائل و مشکلات اقتصادی، فردی و مادی کسانی هستند بر اثر فشار وارده راه را گم می کنند، تصریح کرد: در این مسیرکسانی هم هستند که با شناخت فضا با تمام فشارها در صحنه هستند  و ذره ای از این مسیر عقب نشینی نمی کنند.

سلیماندوست با اشاره به اینکه امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمودند که این انقلاب متعلق به کوخ نشین هاست نه کاخ نشین ها، اظهارداشت: اساس و شاکله این کشور را  پابرهنه ها و کوخ نشین ها تشکیل می دهند چراکه در هر کجایی که نیاز به حضور مردم بود این پابرهنه ها بودند ورود پیدا کردند.

وی تصریح کرد: حمایت از محرومین و مستضعفان جزو اولویت ها محسوب می شود که امروز باید نسبت به این موضوع پرداخته شود. 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسیری که انتخاب کردیم باید تداوم یابد و آن را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید خود را در صف مقدم نگهدارند، افزود: مسئولان ما باید توجه داشته باشند که مردم به آنان توجه دارند.

سلیماندوست اظهارداشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به لحاظ بعد سیاسی مستقل است و در تصمیم گیری های داخلی، منطقه ای و بین المللی موفق عمل کرده است. 

وی تصریح کرد: مهم تر از استقلال سیاسی استقلال فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همه موضوعات ما باید اسلامی باشد اما در حال حاضر حتی مساجد ما هم غربی شده که این ها می تواند در خروجی ها تاثیر گذار باشد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از موضوعاتی که مورد توجه مقام معظم رهبری است انضباط اقتصادی و عدالت اجتماعی است که اگر مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه کنند تا شاهد ضایعه اقتصادی به نام اختلاس و فیش های نجومی نباشیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها