خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس؛

دشمن به دنبال تضعیف نقش زن درجامعه اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، نقش زن در نظام تربیتی اسلام را ارزشمند دانست و از بانوان خواست مراقب تضعیف این جایگاه از سوی دشمنان و روشنفکران غربی و داخلی باشند.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۹۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ دوم علی لشکر بلوکی پیش از ظهر امروز درنشست روشنگری و بصیرتی به مناسبت 16 اسفند روز قشر بسیج جامعه بانوان، گفت: اسلام به نقش محوری زن درحوزه تربیت نسل اعتقاد ویژه ای دارد.
وی اظهار داشت: در سایه تربیت نسل متعهد و آگاه از سوی شیر زنان این مرز و بوم، رزمندگان ما شجاعانه در مقابل دشمنان در جنگ هشت ساله ایستادند و به پیروزی رسیدند.
سرهنگ لشکر بلوکی اضافه کرد: امروز دنیای غرب برخلاف همه پیشرفت های مادی و تکنولوژی، در حوزه اخلاق و معنویت رو به سقوط و انحطاط است.

وی گفت: امروز بانوان جامعه اسلامی باید با هوشیاری درمقابل سخنان روشنفکران غربی و برخی حامیان داخلی آنان که به دنبال تضعیف جایگاه والای تربیتی زنان بوده ، ایستادگی کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس همچنین یادآور شد: امروز مهمترین عرصه فعالیت اجتماعی زنان تلاش برای رشد علمی است که نباید از آن غفلت شود.

به گفته وی؛ درحوزه سیاسی نیز حضور فعال و با بصیرت بانوان در انتخابات و انتخاب اصلح مهم است.
دراین نشست بصیرتی که مسئول جامعه زنان سپاه نینوا، فرمانده بسیح علی آباد کتول و نماینده دفتر ولی فقیه در بسیج گنبدکاووس نیزحضور داشتند، عقیله ملازاده مادر شهید محمود رادمهر و از استادان حوزه و دانشگاه در گرگان در سخنانی به تبیین نقش و جایگاه بانوان دررشد و تعالی جامعه پرداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها