خبرهای داغ:
امروز عصر مراسم تجلیل از رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه خمینی شهر و گفتمان صمیمی ایشان با فرماندهی ناحیه در محل نمازخانه ستاد آنجا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۰۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر،حاضرین این جلسه در ابتدای برنامه، پس از عطرآگین شدن فضا و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، شاهد ایراد خیرمقدم گویی و ارائه تذکرات محمدحسین رحمتی-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خمینی شهر-بودند و سپس برای لحظاتی سخنان فرامرز بوگری-مسئول سیاسی ناحیه- را با محوریت بصیرتی و روشنگری استماع نمودند.

گفتنی است پایان بخش این مراسم اجرای برنامه گفتمان صمیمی این بسیجیان همیشه در صحنه با سیدعلی مشیرصدری-فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر- بود که پس از پخش نماهنگ فرهنگی و پذیرایی حضار صورت پذیرفت.

در این گفتمان صمیمی ابتدا تعدادی از خواهران و برادران بسیجی حاضر در نمازخانه حرف دل و دغدغه خود را در راستای پیشبرد بهتر ماموریتهای بسیج، نظام و انقلاب مطرح نمودند و سپس فرماندهی ناحیه به صورت جمع بندی به خواسته ها و نظرات آن بسیجیان ولایتمدار پاسخ گفتند.

در پایان هم هدایایی از باب ارج نهادن به زحمات همه رابطین در حوزه های مقاومت بسیج تدارک دیده شده بود که از سوی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر اهداء گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار