در دومین جشنواره ملی قصه گویی مهر (لی لی لی لی حوضک)خانم سارا ضامنی مربی مهدکودک آوا (مهدغنچه های هلال) موفق به کسب مقام برتر در بخش قصه گویی شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۳۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مراسم اختتامیه جشنواره ملی قصه گویی مهر «لی‌لی لی‌لی حوضک»با حضور رییس سازمان جوانان، رییس حراست، مدیرعامل و معاون امور جوانان استان قزوین، مدیرکل بهزیستی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و معاونان امور جوانان استان های آذربایجان غربی، کرمان و همدان برگزار شد.

در دومین جشنواره قصه گویی مهر (لی لی لی لی حوضک) که به میزبانی استان قزوین برگزار شد خانم سارا ضامنی مربی مهدکودک آوا (مهدغنچه های هلال ) موفق به کسب مقام برتر در بخش قصه گویی شد.

مهربانی، فداکاری، دوست داشتن دیگران و کمک به یکدیگر، موضوعات این جشنواره بود.

جشنواره قصه گویی با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ رفتار مهربانانه و نوع دوستانه میان کودکان برگزار شد که مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی که دارای کانون غنچه های هلال هستند در این جشنواره شرکت کرده بودند.

خانم سارا ضامنی نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به جشنواره اعزام شده بود که موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش قصه گویی مهر شد.

در پایان این مراسم، با اعلام نتایج دومین جشنواره ملی قصه گویی مهر برترین های خود را شناخت و از منتخبان با اهدای جوایز تقدیر شد. بر همین اساس در رقابت بخش قصه گویی، هیئت داوران، هیچ اجرایی را به عنوان رتبه اول معرفی نکرد. در این بخش مهری کرامت از استان خوزستان با کسب رتبه دوم موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی شد و مژگان عارف منش از استان قزوین به عنوان رتبه سوم این جشنواره لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی را دریافت کرد.

همچنین در این بخش رقیه حاج محمدی از استان مازندران، به دلیل استفاده بجا و کارآمد از تصاویر صحنه ای در قصه، زهره دهقان از استان خراسان شمالی به دلیل بیان و اجرای مناسب وسارا ضامنی از استان اردبیل شهرستان نیر؛ به دلیل استفاده درست از ظرفیت زبان مادری در اجرا و پردازش قصه، شایسته تقدیر شناخته شدند.

در ادامه در بخش موضوعی سه قصه بشردوستی؛ نسرین محمودی از استان زنجان، اعظم کاظمی از استان قزوین و سمیرا اسمعیلی از آذربایجان شرقی شایسته تقدیر شناخته شدند که با اهدای جوایز نقدی از آن ها تجلیل شد.

ارسال نظرات