خبرهای داغ:
سلمان جعفری
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: امسال تصادفات فوتی حوزه شهری شهرستان تیران و کرون 30درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۴۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون به نقل از ایمنا ؛ سرهنگ محمدحسین باباکلانی، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش تصادفات در شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: جلسات آموزشی، اعمال قانون، نصب تابلو و فعالیت های فرهنگی برای کاهش تصادفات صورت گرفته است.

وی افزود: امسال تصادفات فوتی حوزه شهری شهرستان تیران و کرون در مقایسه با سال قبل 30درصد و در حوزه جاده های بیرون از شهر 13 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: سرقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، عدم توجه به عقب علت حوادث درون شهری و سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی و صحبت با تلفن همراه از عوامل تصادفات بیرون شهری بوده است.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای کاهش این حوادث، خاطرنشان ساخت: تقویت حضور نیروهای پلیس راه در جاده ها برای کاهش حوادث جاده ای بسیار موثر است که یکی از برنامه های کاهش تصادفات در حوزه جاده تقویت نیروها و امکانات پلیس در حوزه راه است.

سرهنگ باباکلانی ادامه داد:  عدم استفاده از کلاه ایمنی و کمر بند ایمنی و تردد غیر مجاز کامیون در جاده های شهری، سرعت غیرمجاز جزء مهمترین تحلفات رانندگان در حوزه شهری و بین شهری شهرستان تیران و کرون است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها