بی‌رغبتی به دنیا با وجود دارا‌بودن پست و مقام، ولایت‌مداری و تهجد بخشی از ویژگی‌های حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده بود.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۹۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه ولایت‌مداری روزگار ما با ولایت‌مداری دوران امام معصوم تفاوتی ندارد، خاطر‌نشان کرد: اگر کسی در عصر کنونی ولایت‌مدار است در زمان امام معصوم هم ولایت‌مدار بود و اهل تردید‌ زمان کنونی در زمان امام عصر هم اهل تردید بود.
 
آیت‌الله علی معلمی در سومین روز در‌گذشت حجت‌الاسلام محمد مجتهد‌زاده‌فارابی رئیس سابق سازمان قضایی نیروی مسلح مازندران که در مسجد جامع شهر شیر‌گاه شهرستان سوادکوه‌شمالی برگزار شد با اشاره به اینکه بندگی خدا با جهل سازگار نیست، گفت: شناخت و بندگی خدا نیاز به دانش دارد و عمل به دانش به انسان ارزش می‌دهد.

وی به برخی از ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده‌فارابی اشاره کرد و افزود: بی‌رغبتی به دنیا با وجود دارا‌بودن پست و مقام، ولایت‌مداری و تهجد بخشی از ویژگی‌های حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده بود.

این مسؤول با یاد‌آوری مذاکرات سکولار‌ها در مجلس خبرگان قانون اساسی که امام خمینی را یک استثنای تاریخی می‌دانستند ولی در ادامه ولایت فقیه بعد از امام خمینی(ره) تردید کردند به دیدگاه امام راحل در همان ایام و در پاسخ به مخالفان، اظهار کرد: امام خمینی(ره) عدم وجود ولایت‌فقیه را حکومت طاغوتی می‌دانستند و ولایت فقیه را همان ولایت رسول‌الله توصیف کردند و فرمودند که «اگر پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد».

معلمی با بیان اینکه عامه مردم کشور، ولایت‌مدار هستند و در صحنه‌های مختلف از آن دفاع کردند ولی برخی از خواص در برخی مواقع کم آوردند و از قافله عقب ماندند، گفت: هر‌گاه دولت و ملت هماهنگ با ولایت باشند شاهد پیروزی و موفقیت و هر‌گاه از ولایت فاصله بگیرند، آغاز شکست است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها