فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از حضور 98 گردان بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در استان خبر داد و گفت: در این مدت تمام تاکتیک های مشخص شده به تناسب هر شهرستان در حوزه تهدید و آسیب به صورت آمایش سرزمینی انجام شد
کد خبر: ۸۸۳۵۴۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم صبحگاه دومین روز از رزمایش یاوران انقلاب که در منطقه عمومی شهرستان زاهدان در حال برگزاری است در گفت وگو با خبرنگار بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس بنا به نام یاوران انقلاب و شعار " وحدت، بصیرت و اقتدار بسیج" از 26 بهمن ماه تا امروز در 19 شهرستان استان اجرا شده است.
وی گفت: در رزمایش بزرگ انقلاب 98 گردان از بسیجیان اعم از شیعه وسنی حضور داشتند که 76 گردان بیت المقدس ویژه برادران و 22 گردان کوثر خواهران به مدت دو روز به صورت اردوگاهی اقدام به اجرای رزمایش کردند.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه این رزمایش ادامه آموزش های طول سال بسیجیان است، ادامه داد: تمام تاکتیک های مشخص شده به تناسب هر شهرستان در حوزه تهدید و آسیب به صورت آمایش سرزمینی انجام شده است.
وی بیان کرد: در این رزمایش خواهران اقدام به انجام تاکتیک های امدادی و نجات و آرامش سازی جامعه و شهری در زمان اغتشاش کردند.
سردار معروفی بیان کرد: در زمان جنگ در جبهه خودی بین 100 تا 300 گردان حضور داشتند نمایندگان ملت ایران بودند و افرادی که در رزمایشاتی به مثل یاوران انقلاب حضور دارند نیز به نمایندگی از مردم ایران هستند.
وی پیام این رزمایش برای جامعه خودی را امید و هوشیاری عنوان کرد و ادامه داد: ما انقلابیون غیر محافظه کار هستیم و همچون شهدا جانمان را برای انقلاب، آبروی ملت ایران و ارزش های اسلامی و انقلابی در کف دست می گذاریم.
این مسئول با اشاره به اینکه پیام رزمایش یاوران انقلاب به دشمنان این است که ملت ایران و انقلابیون از تهدید نمی ترسند و سست نمی شوند، گفت: بزرگترین مولفه قدرت هر جامعه ای مردم هستند، مردم ایران هوشمندترین ملت هستند که با سلائق مختلف اقوام و تنوع های قومی و مذهبی با هم متحد بوده و هر جا که اعتقادات آنها در خطر باشد در یک جبهه قرار گرفته و با روحیه انقلابی در مقابل دشمن ایستادگی می کنند؛ این هوشمندی از عمق دین است . 
وی با بیان اینکه در ایران اسلامی حوزه اتحاد واقعی در سیستان وبلوچستان نمایان و ملموس است، افزود: سیستانی و بلوچستانی شیعه و سنی امروز در قالب گردان های بسیج به عنوان نیروهای انقلاب قرار گرفتند تا از آرمان های خود دفاع کنند اینها نشانه هوشمندی مردم سیستان وبلوچستان بویژه بسیجیان انقلابی است.
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی و داشتن مدیریت جهادی باعث می شود از هر برون رفتی نجات پیدا کنیم.
سردار معروفی با اشاره به اینکه باید به عنوان نیروهای انقلابی گوش به فرمان امام و ولی امر مسلمین باشیم، گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، دفاعی و امنیت پایدار و غیره ورود پیدا کرده که این مهم در استان سیستان و بلوچستان هم نمایان است
ارسال نظرات