رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی:
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: در بخش دفاع ما توانستیم مقابل توسعه طلبی رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم در حالی که برخی کشورهای منطقه با آن در ارتباط هستند.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۲۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
 به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار احمد وحیدی فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش بهره وری در بخش دفاع گفت: بهره وری موضوعی است که همه روزه در سطح فرد، سازمان، اجتماع و ملی با آن درگیر هستیم و سطوح مختلف را دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بهره وری مفهوم جاری و ساری است به معنای استفاده از داشته ها برای رسیدن به حداکثر اهداف گفت: خداوند هستی را به بهترین شکل آفریده و ماهم باید احسن کار را تحویل دهیم و استعداد های احسن را شکوفا کنیم. بهره وری یک مبنای نظری اعتقادی و فرهنگی عمیق دارد و باید به عمق بهره وری در اسلام و قرآن نگاه کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی اظهار داشت: رهبری در برنامه توسعه خواسته اند تا بهره وری اتفاق بیفتد، اما متاسفانه نمی توان گفت کارنامه خوبی داشته ایم و این در حالی است که ظرفیت های آن موجود است و اگر از انرژی بهره بهتری داشته باشیم چندین میلیارد ذخیره سازی داریم.

وی افزود: بهره وری یک مسئله مهم و اساسی در کشور است و در اقتصاد مقاومتی بهره وری اصل اساسی آن است. بهره وری نشان دهنده عمق فرهنگ کارآمدی، هدف و مدیریت صحیح است.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی اظهار داشت: چیزی در کشور مهمتر از بهره وری در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیست و در دنیا کارآمدی و شایستگی در حوزه بهره وری تعریف می شود.

وی ادامه داد: بهره وری در حوزه دفاعی کارنامه خوب و موثری دارد و توانست موازنه استراتژیک را در منطقه به وجود آورد که همگان به آن اذعان دارند که البته تلاش‌های بسیاری برای برهم زدن آن شده است. در بخش دفاع ما توانستیم مقابل توسعه طلبی رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم در حالی که برخی کشورهای منطقه با آن در ارتباط هستند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ما در آستانه انقلاب های نوین نظامی هستیم و طبیعی است که باید خود را برای حضور در آن آماده کنیم و نیاز به شناخت عمیق و ظرفیت سازی دارد.

وی گفت: باید به بهره وری در بخش های دانش بنیان و ابتکار و فرهنگ سازمانی و ساختار و منابع انسانی توجه شود.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه چرخه مدیریت بهره وری باید همراه با برنامه صحیح باشد گفت: در دفاع مقدس الگوی بهره وری به بهترین شکل نمایان شد.


انتهای پیام
ارسال نظرات