مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد ساوجبلاغ خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند دانست و تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت به بهترین خلق خداست .
کد خبر: ۸۸۳۵۵۳۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوجبلاغ  با حضور مهندس طاهرنژاد مدیرکل و جمعی از خادمان شهدا در ساوجبلاغ برگزار شد.
 
خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند است 

ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با تشکر از زحمات بی‌شائبه‌ی جانباز و یادگار دفاع مقدس خلیل رجبی رئیس اسبق بنیاد ساوجبلاغ در دوران خدمت خالصانه خود به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند دانست و بیان داشت : خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند است چراکه خدمت به بهترین خلق خداست .

وی در ادامه افزود : تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند برای خدمت به جامعه‌ی هدف نیازمند فرهنگ جهادی و همکاری مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است که باید بتوانیم با تعامل خوب و تاثیرگزار با دستگاه‌ها مشکلات ایثارگران را مرتفع و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با آرزوی موفقیت برای نگهبان رئیس جدید ساوجبلاغ ، رضایت جامعه‌ی هدف را مورد تأکید قرارداد و اظهار داشت : هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ارائه‌ی خدمت خالصانه و مسرت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد و خادمین شهدا باید تمامی همت خود را به کار بسته تا با حسن اخلاق و ارائه‌ی خدمات مطلوب رضایت جامعه‌ی هدف را به دست آوریم .

در ادامه‌ی مراسم  مهندس طاهرنژاد با اهداء لوح تقدیر از زحمات رجبی تجلیل و تقدیر به عمل آورد و برای ابراهیم نگهبان آرزوی موفقیت و خدمت خالصانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را خواستار شد .

شایان‌ذکر است نگهبان سابق بر این ریاست اداره‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طالقان را عهده‌دار بوده است .
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران
ارسال نظرات
پر بیننده ها