معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

باید به ظرفیت های عظیم مردمی اعتماد کرد

باید به ظرفیت های عظیم مردمی اعتماد کرد و زمینه فعالیت بخش خصوصی را بیش از پیش در جامعه فراهم نمود.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۷۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید عرصه را برای حضور و فعالیت جوانان فراهم کرد، گفت: اینکه همه تلاش ها تنها به حوزه های سیاسی در کشور معطوف شود، این امر موجب غفلت از فعالیت در سایر حوزه ها و در نتیجه عدم ظهور توانمندی ها در عرصه های دیگر خواهد شد.

سید بیوک موسوی افزود: باید به ظرفیت های عظیم مردمی اعتماد کرد و زمینه فعالیت بخش خصوصی را بیش از پیش در جامعه فراهم نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: اینکه همه تلاش ها تنها به حوزه های سیاسی در کشور معطوف شود، این امر موجب غفلت از فعالیت در سایر حوزه ها و در نتیجه عدم ظهور توانمندی ها در عرصه های دیگر خواهد شد.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: موضوعات فرهنگی و اجتماعی از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند؛ به طوری که همه مسائل را تحت تاثیر قرار می دهند و بنابراین باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرند.

سید بیوک موسوی گفت: تشکیل کارگروه های تخصصی برای بررسی دقیق موضوعات مناسب است، اما مدیران نمی توانند در خصوص جزئیات مسائل تصمیم گیری کنند و باید جلسات کارگروه ها با حضور مسئولان، کارشناسان و اندیشمندان هر بخش تشکیل و نتایج کارگروه ها در شورا به بحث گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان و اندیشمندان می توانند با فرصت بیشتری به حل مشکلات بپردازند تا خروجی جلسات شورا، پربار تر باشد، اظهار داشت: اگرچه اقدامات مطلوبی در سطح استان انجام شده است، اما خروجی جلسات در مقابل پتانسیل های موجود در استان بسیار اندک است و باید از سایر توان و ظرفیت های موجود در استان نیز استفاده کرد.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در ایان خاطر نشان ساخت: می توان در سطح استان زنجان نیز با انتخاب شعار استانی، متناسب با ویژگی ها و نیازهای استان، شعاری را برای جهت‌دهی به فعالیت های استانی انتخاب کرد.

ارسال نظرات