خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: ما باید در جامعه رویه فرهنگ سازی را در پیش بگیریم، خوشبختانه مردم ما مردم همراهی هستند و خواهان نظام و کمک به آن می باشند، در اینجا باز هم موضوع به خود ما مسئولین برمی‌گردد که چطور برخورد کنیم
کد خبر: ۸۸۳۵۵۸۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سازمان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون دستاوردهای شعار سال اظهار کرد: چند سالی است که شاهد تاکیدات مداوم رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه، و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز با نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بار دیگر این تاکیدات بیش از پیش به چشم آمد، نیز می بینیم که معظم له در سخنان مکرر بر عدم رضایتشان بر اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره دارند، یعنی که کارهای به مراطب بیشتری باید شکل می گرفت.

طاهرخانی ابراز کرد: متاسفانه آن اقدامی که در راستای اقتصاد مقاومتی توسط دولت مردان باید انجام می شد، صورت نگرفته است.

این مسئول تصریح کرد: در هر زمان و در هر دولتی اگر نسبت به فرمایشات رهبری اهتمام لازم وجود داشته باشد، موفقیت را لمس کرده ایم و به عکس اگر آن توجه لازم نباشد با شکست رو به رو می شویم، این مسئله ربطی به چپ یا راست بودن دولت ندارد، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باید طبق فرمایشات و رهنمود های رهبری اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان صاحب الامر (عج) قزوین تبیین کرد: در مجموعه سپاه فرمایشات مقام معظم رهبری را به مانند مسائل اعتقادی می‌دانیم و عمل به آن را بر خود واجب می دانیم.

وی مطرح کرد: در مجموعه بسیج نیز به همین منوال است، در دستور ویژه ای که بسیج در پیش رو داشته است، در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام شده، ما مجموعه ای هستیم که نسبت به توان خودمان تا حدودی دغدغه های امامان را پوشش داده ایم، با این حال همچنان با هدف اصلی و نقطه اوجی که در دیدگاه رهبر انقلاب وجود دارد، فاصله داریم.

طاهرخانی در خصوص نقش مردم در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: ما باید در جامعه رویه فرهنگ سازی را در پیش بگیریم، خوشبختانه مردم ما مردم همراهی هستند و خواهان نظام و کمک به آن می باشند،  در اینجا باز هم موضوع به خود ما مسئولین برمی‌گردد که چطور برخورد کنیم و چقدر حمایت کنیم و نیز در تولیدات داخلی گام‌های بزرگ برداریم و تولیدکنندگان را حمایت کنیم، در صورت کیفیت محسول مردم نیز جذب کالاهای داخلی می شوند.

طاهرخانی در پاسخ به سوال که "در صورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی مهمترین تغییراتی که در جامعه آرمانی حس خواهد شد، چیست؟" بیان کرد: اصلی ترین بحث استقلال کشور است، اگر خودکفا باشیم،  اقتدار قدرت به همراه می آورد، از فلسفه های شکل گیری انقلاب همین استقلال و عدم وابستگی به سایرین است که در قالب اصلی ترین مولفه های ما قرار دارد، مسئله اقتصاد می تواند بر تمام بخش های کشور به عنوان زنجیره ای وابسطه تاثیر بگذارد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها