بازیگر نقش شبیه حضرت فاطمه(س) در نمایش آیینی بانوی نور:
کد خبر: ۸۸۳۵۶۰۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نوری، بازیگر نقش شبیه حضرت فاطمه(س) در نمایش آیینی بانوی نور با اشاره به چگونگی انتخاب خود برای ایفای نقش شبیه حضرت فاطمه الزهرا(س) در نمایش بانوی نور گفت: افتخار داشتم در این کار نقش شبیه حضرت زهرا(س) را داشته باشم و این را از صمیم قلب می گویم که این یک توفیق بود آن طور که شنیده ام و این حرف شاید خیلی موثق نباشد که افراد زیادی به این نقش انتخاب شده بودند نه به دلیل خدای نکرده ناتوان بودن حالا به هر دلیلی شخصی یا غیر شخصی اتفاق نیفتاد و به زعم بنده ایفای این نقش بر دامن من افتاد و بر عهده من گذاشته شد.

محبوبه نوری افزود: بازیگران زیر نظر کارگردان نمایش آیینی «بانوی نور» امیر نعمتی و مشاور کارگردان ساسان قجر حدود دو ماه بود که تمرین می کردند و من هم به اتفاق همسر و دو دخترم حدود دو هفته مانده بود به اجرا وارد کار شدیم و با تمرین مداوم توانستیم با همکاری گروه نمایشی «بانوی نور» و عوامل اجرای نمایش در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مرحله اجرا برسانیم.

وی با اشاره به اجرای نمایش های مذهبی و آیینی اظهار داشت: نمایش های مذهبی و آیینی یک کار مذهبی مردم پسند است و مردم به این ژانر از کارها خیلی بسیاری دارند طوریکه کارهای مذهبی با استقبال خیلی خوبی از مردم روبرو می شود که کما اینکه در همین کار هم شاهد استقبال خوب مردم بودیم. ما وقتی استقبال خوب مردم را می‌دیدیم به سبب خوشحال از حضور و اشتیاق مردم قوت قلب می گرفتیم و بهتر جلوتر می رفتیم.

محبوبه نوری با اشاره به سطح اجرای نمایش آیینی «بانوی نور» در استان افزود: یکی از کمتر نظیرترین کارها بود که می شود گفت با یک دکور و نور عظیم اجرا شد که قبلا کارهایی بود که تجهیزات دکور و نور آن را از پایتخت و استانهای دیگر تهیه می کردیم و کسانی هم بودند که کارهای خیلی حرفه ای انجام می دادند و من به واقع می توانم بگویم این کار از لحاظ تجهیزات و امکانات اجرایی قابل رقابت با کارهایی که از پایتخت می آمد بود و از خداوند می خواهم که کمک کند که این گونه کارها با حمایت مسئولین بزرگوار استان ادامه پیدا کند. قطعا شروع هر کاری کم و کاستی هایی دارد این کار هم بدون کاستی و بدون نقص نبوده و امید دارم که با عنایت پروردگار و خود ائمه اطهار (ع) و حمایت مسئولین محترم این اتفاق بزرگتر شود و ما هم با خلوص نیت در خدمت این سری کارها هستیم.

گفتنی است، نمایش آیینی بانوی نور با حمایت حوزه هنری و همکاری شهرداری زنجان در اسفند95 به مناسبت ایام فاطمیه، بخصوص شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از نهم تا دوازدهم در سالن هلال زنجان به روی صحنه رفت.

یکی از نقش های حساس این نمایش آیینی «بانوی نور» ایفای نقش شبیه حضرت فاطمه زهرا (س) بود. محبوبه نوری از بازیگران و فعالان عرصه هنرهای نمایشی استان زنجان در نمایش آیینی «بانوی نور» بازیگری این نقش را بر عهده داشت.

ارسال نظرات