خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی:

کمک به اسلامی کردن دولت، رسالت بسیج کارمندان است

رئیس مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی گفت: مهم ترین مسئولیت کمک به اسلامی کردن دولت به ویژه توسط دستگاه های اجرایی است.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۲۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی امروز (17 اسفند) در مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: از صدر اسلام تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی هیچ تحول بزرگ اجتماعی رخ نداده بود.

وی با بیان اینکه حدود 300 هزار جوان، پیر، زن و مرد جان خود را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از دست دادند، گفت: در هیچ جای تاریخ اسلام این مقدار خون برای یک تحول بزرگ اجتماعی ریخته نشده است.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با توجه به اینکه بسیج در 23 قشر در بخش های مختلف تقسیم بندی شده است، تصریح کرد: بسیج کارمندان یکی از بخش هایی است که می توان مردمان را دلبنده انقلاب و نظام اسلامی قرار دهد.

نوفرستی به مهم ترین مسئولیت بسیج کارمندان اشاره کرد و افزود: مهم ترین مسئولیت کمک به اسلامی کردن دولت به ویژه توسط دستگاه های اجرایی است.

به گفته وی بیش از 65 درصد کارمندان خراسان جنوبی عضو بسیج کارمندان هستند و با بسیج همکاری دارند.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد بصیرت افزایی در قشرهای مختلف یکی از رسالت های مهم بسیج است و امیدواریم بتوانیم در این جهت کاری انجام بدهیم.

رئیس مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی گفت: هر وقت رهبر انقلاب اسلامی که جلودار نظام هستند فرمایشی دارند؛ بسیج اولین پیش قدم برای اجرای آن فرمایشات است.

وی متذکر شد: کمتر جنگی در دنیا عنوان دفاع مقدس را گرفته است. 318 جنگ در قرن بیستم در دنیا اتفاق افتاده که 252 میلیون نفر تلفات انسانی داشته است از این تعداد دو سوم در غرب بوده و یک سوم در شرق که دو سوم جنگ در شرق نیز توسط غربی ها رخ داده است.

وی ادامه داد: آمار شهدای ارتش و سپاه در جنگ تحمیلی حدود 23 درصد است و بقیه شهدا بسیجی بوده اند ما باید قدرت بسیج را باور کنیم که همان باور کردن قدرت مردم است.

نوفرستی خاطرنشان کرد: امروز عراق و سوریه با تشکیل بسیج پیروز شدند و باید کسانی که مقداری با بسیج زاویه دارند مواضعشان را تصحیح کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار