فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

متولیان فرهنگی در برابر نفوذ دشمن هوشمندانه عمل کنند

حسین حاجی گفت: این ناهنجاری ها و گسست های فرهنگی و به تعبیری ولنگاری فرهنگی تبدیل به بحران هویت در حوزه فرهنگی شده مسئولان باید با درایت و هوشمندی برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۵۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
حسین حاجی فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروز بزرگترین رسالت و خطیر ترین وظیفه مسئولان ما این است که هیچگاه در مسیر حرکت فرهنگی کشورمان که به سوی هدف های مقدس و متعالی تعریف و تبیین شده سکوت اجباری را از جانب دشمنان نپذیرند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن ما را از سرعت و شتاب فرهنگی باز دارد بیان داشت: استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده امریکا و ایادی داخلی و مزدوران دولت های منطقه ای تلاش مضاعف و دو چندانی دارند که شتاب و سرعت حرکت فرهنگ انقلابی کشورمان را که در دنیا به ویژه در حوزه غرب آسیا و درمنطقه خاورمیانه ی کشورهای عرب بذرافشانی کرده کند کنند.

فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی اظهار داشت: در قدم دوم دشمن میخواهد که این سرعت متوقف شود و ما در ایستگاه توقف فرهنگی درجا بزنیم و به این هم راضی نمی شود و در قدم سوم که خیلی خطرناک است نفوذ دشمن دیده می شود که رهبر معظم انقلاب همواره اشارات مبسوط و مشروحی به این قضیه داشتند.

حاجی بیان داشت: این ناهنجاری ها و گسست های فرهنگی و به تعبیری ولنگاری فرهنگی تبدیل به بحران هویت در حوزه فرهنگی شده و نشان از نفوذ دشمن به داخل کشور ما در حوزه فرهنگ دارد که مسئولان باید با درایت و هوشمندی برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی گفت: امروز تک تک افراد بسیج یک رسانه هستند. باید این حلقه ها را به هم نزدیک کرد. تک تک آحاد مردم جهاد و از خود گذشتگی و ایثار را از فرهنگ بسیج آموخته اند.

ارسال نظرات