همزمان با پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام)؛
فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) از سوی نهادکتابخانه ها منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  جشنواره کتابخوانی رضوی  با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می‌شود.
در این جشنواره ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (علیه‌السلام)، حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، حضرت احمد بن موسی(علیهما‌السلام) به مخاطبان عرضه می‌شود.
در بخش کودک کتاب «١٠ قصه از امام رضا (علیه‌السلام) برای بچه‌ها» تالیف مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» تالیف مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.
در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و احمد بن موسی(علیهماالسلام) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (علیه‌السلام)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.
این کتاب ها را شامل «زندگی به سبک خورشید» نویسنده مهدی غلامعلی و «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نویسنده محمدرضا شرفی، «بانوی ملکوت» نویسنده آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی و «چلچراغ» نویسنده جلیل عرفان‌منش دانست.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از ١٩ فروردین ١٣٩۶ به کتابخانه‌های عمومی  سراسر استان مراجعه کنند.


ارسال نظرات