خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

طرح آشتی ملی بهره سیاسی انتخاباتی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آشتی ملی در سطح ملی نیست چرا که عموم مردم با هم مشکل ندارند و فقط عده ای هستند که می‌خواهند از این طریق مردم آنان را به رسمیت بشناسند و از این طریق در انتخابات بهره سیاسی برند.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۷۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

کمیل یزدی تحلیل گر سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون بحث "آشتی ملی" اظهار کرد: در بحث آشتی ملی که برخی از سودجویان مطرح کردند باید گفت که خود دولت ما نیز به نحوی از وامداران این فتنه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: هدف از مطرح کردن آشتی ملی از سوی آنان برای پوشش دادن خلاء‌هایی که در خیلی از زمینه ها وجود دارد بود.

این کارشناس تصریح کرد: اولا آشتی ملی در سطح ملی نیست چرا که عموم مردم با هم مشکل ندارند و فقط عده ای هستند که می‌خواهند از این طریق مردم آنان را به رسمیت بشناسند و از این طریق خواستند در انتخابات بهره سیاسی برند.

یزدی در رابطه با ادامه روند آشتی ملی بیان کرد: اگر آنان در ظاهر مقید به شعار ولایت مداریشون باشند باید از عناوین دیگری استفاده کنند که صراحت آشتی ملی رو نداشته باشد و با تخریب رقبای دیگر می‌توانند یک جلوه و جرقه ای به آنان بدهند و در این زمینه ما باید هوشیار باشیم و دقت لازم را بکار ببریم که این تخریب ها یک تقابلی را ایجاد می‌کند که اگر ایجاد شود باز هم به نفع دولت وقت می‌شود.

کمیل یزدی تحلیل گر سیاسی استان قزوین در پایان گفت: قطعا مطرح کنندگان این طرح بدنبال دستاوردهایی در انتخابات جدید هستند اما خیلی نمی‌تواند بهره ای داشته باشد چرا که ملت اکنون هوشیار هستند و دست این دولت نیز برای مردم رو شده است.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها