مسئول اردویی راهیان نور سپاه روح‌الله

راهیان نور دانشجویی 10 تا 25 اسفند عازم مناطق عملیاتی می‌شوند/توزیع 10 هزار جلد کتاب در بین زائران اعزامی

مسئول اردویی راهیان نور سپاه روح‌الله گفت: راهیان نور دانشجویی از 10 اسفندماه آغاز و تا 25 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۱۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول اردویی راهیان نور سپاه روح‌الله در نشست خبری تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اردوهای راهیان نور استان گفت: کاروان‌های راهیان نور با زیارت شوش دانیال در اندیمشک بازدید خود را از مناطق عملیاتی آغاز خواهند کرد.

وی افزود: در روز دوم پس از اقامه نماز از فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه و طلائیه بازدید خواهند کرد، روز سوم اروند کنار، یادمان والفجر 8، یادمان عملیات کربلای 4 در علقمه، بازدید از موزه جنگ خرمشهر، بازدید از شلمچه و نهر خین در مسیر حرکت به سمت شلمچه و در مسیر بازگشت نیز کمیته جستجوی مفقودین شهید محمودوند اهواز و در روز بازگشت منطقه عملیاتی فتح‌المبین؛ راهیان نور دانشجویی به غیر از این مناطق از شرهانی نیز بازدید خواهند داشت.

مسئول اردویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: در بخش راهیان نور خودجوش زائران می‌توانند با تماس با شماره تلفن 09184352909 برای اسکان در سه مقر تدارک دیده شده برای زائران استان مرکزی از یک روز قبل از حرکت، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم پذیرای این عزیزان باشیم.

سرهنگ پاسدار فرامرزی یادآور شد: فرم‌هایی در اختیار اردویی نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها قرار گرفته است که با دریافت آن می‌توانند هماهنگی لازم را انجام دهند و محل‌ دقیق این مقرها ذکر شده است.

وی با اشاره به توزیع 10 هزار کتاب با عنوان خاطرات فرماندهان دوران دفاع مقدس در بین زائران گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله رزمایش رزمی فرهنگی در اردوگاه شهید مسعودیان و شهید باکری خرمشهر به مدت دو ساعت شب‌ها برای زائران اجرا می‌شود که در آن با استفاده از ادوات نظامی به اجرای نمایش تاریخ انقلاب می‌پردازد.

مسئول اردویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: از 12 اسفندماه اعزام کاروان‌ها آغاز شده و تا 13 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت که براساس برنامه‌ریزی انجام شده هر شب میزبان زائران بسیاری در مقرهای تدارک دیده شده خواهیم بود. همچنین راهیان نور دانشجویی از 10 اسفندماه آغاز و تا 25 ادامه خواهد داشت.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه روح‌الله تصریح کرد: مقرهایی که در نظر گرفته شده تنها ویژه استان نیست با تعاملاتی که با سایر استان‌ها داریم از ظرفیت استفاده لازم را برای اسکان زائران خواهیم داشت.

سرهنگ پاسدار فرامرزی تصریح کرد: اتوبوس‌های راهیان نور همواره توسط کارشناسان از پلیس راهور، ایمنی سپاه روح‌الله، آماد و پشتیبانی و بازرسی استان بررسی می‌شود و حداکثر عمر اتوبوس‌ها و خودروهای کاروان بیشتر از 10 سال نیست که معمولا خودروهای شرکت «جوان سیر» مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود:  هماهنگی لازم در جلسات متعدد با پلیس راهور صورت گرفته تا زائران در امنیت کامل به مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند. از 5 اسفندماه اردوگاه‌ها برای اسکان راهیان نور عمومی محیا شده‌اند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز نیز 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند که شامل دانشجویان خمین و ادارات بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار