خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه خوسف گفت: در نوروز 96 تعداد 6 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان خوسف اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

 حسین دوستی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در مورد اردوهای جهادی شهرستان خوسف اظهار داشت: تعداد 6 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان خوسف اعزام خواهند شد.

وی افزود: گروه جهادی ولایت به مدت یک هفته و متشکل از 10 نفر که به امورات فرهنگی، آموزشی، بصیرتی و دیوار نویسی مدارس و محوطه حسینیه معدن قلعه زری مشغول خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خوسف افزود: گروه جهادی دانشکده ابن حسام به مدت یک هفته و متشکل از 10 نفر که به روستای بصیران اعزام می شوند برای کار عمرانی به منظور تکمیل آشپزخانه حسینیه روستا و تکمیل خانه یک نفر از مدد جویان بهزیستی مشغول خواهند شد.

دوستی ادامه داد: گروه جهادی شهید چوپانی به مدت هفت روز و متشکل از 10 نفر به روستای گارچگان اعزام می شوند که به منظور عملیات عمرانی برای تکمیل مسجد و لایروبی قنوات این روستا مشغول خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی عنوان کرد: گروه جهادی نور المهدی متشکل از 10 نفر و به مدت یک هفته برای امورات و برنامه های فرهنگی برگزاری کلاس های قرآنی، احکام و بصیرتی در مزار شاه سلیمان در بخش ماژان اعزام خواهند شد.

وی افزود: گروه جهادی خیبر 1 که متشکل از 15 نفر خواهر بسیجی اعزامی از دانشگاه پبام نور بیرجند به مدت 10 روز در روستای آرک به فعالیت های فرهنگی، آموزشی و بصیرتی مشغول می شوند.

 دوستی اظهار داشت: گروه جهادی خیبر 2 که ششمین گروه اعزامی است که از دانشگاه پیام نور بیرجند متشکل از 15 نفر برادر بسیجی و به مدت 10 روز در روستای دهنرود برای انجام فعالیت های عمرانی به ساخت مزار روستا مشغول به فعالیت خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها